موبایل و تبلت
مریم طاهری۳:۸ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

پس از انتشار  تعدادی اخبار و تصاویر ، کمپانی چینی نوبیا از موبایل میان رده جدید خود «Nubia Z17 mini» رونمایی کرد. با اینکه این موبایل در گروه میان رده ها قرار دارد، اما شرکت سازنده ۶ گیگابایت حافظه رم و یک دوربین با لنز دوگانه در پشت آن برای در نظر گرفته است.
محصول جدید از یک نمایشگر تمام اچ دی ۵.۲ اینچی برخوردار بوده و بدنه پشتی آن از جنس فلز است. شاید تنها دلیلی که موبایل Nubia Z17 mini یک میان رده به حساب می آید، بهره مندی آن از چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ باشد.
این مشخصات نامبرده شده  به همراه حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقای ۶۴ گیگابایتی مشخصات مدل پایه این موبایل را تشکیل می دهند. شرکت نوبیا قصد دارد مدل قدرتمندتر این موبایل را با چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۵۳ و ۶ گیگابایت رم روانه بازار سازد.
دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک لنز مونوکروم و یک لنز RGB به همراه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX258 شرکت سونی است. برای دوربین جلویی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 و لنز عریض با زاویه دید ۸۰ درجه ای در نظر گرفته شده است.
هر دو مدل موبایل Nubia Z17 mini دو سیمکارته می باشد و در زیر درب پشتی آنها یک باتری ۲۹۵۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض دارد.
موبایل جدید از امروز قابل سفارش است و عرضه آن نیز از روز ۱۳ آوریل آغاز می شود. این محصول مجهز به اندروید مارشملو و پوسته اختصاصی «Nubia UI 4.0» بوده و با قیمت های ۲۴۶ دلار (برای مدل پایه) و ۲۸۹ دلار (برای مدل قدرتمندتر) وارد بازار خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه