تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

در ما جولای راه اندازی خواهد شد و قیمت بسته های آن از 9.99 پوند آغاز می شود.
شش ما گذشته برای Sky بسیار پرمشغله بوده است. از جمله راه اندازی مجموعه ی قدرتمند جدیدی از برنامه ها و شبکه های تلویزیونی برتر ، صرف شدن میلیاردها پوند برای برنامه ها ی اورجینال و داشتن حق انحصاری پخش مسابقات ورزشی. این شرکت، به آرامی در حال توسعه ی یک محصول جدید Now TV برای بینندگانی می باشد که دوست دارند بدون داشتن تعهد به یک قرارداد بلندمدت، به این اکوسیستم وارد و خارج شوند. این محصول Now TV Combo نام دارد و Sky Tv پهنای باند و خدمات تلفن را در یک بسته بندی ساده در کنار یکدیگر جمع کرده است.


Now TV Combo جدید، آن چیزی است که Sky آن را اولین بسته ی سه گانه ی بازی و بدون نیاز به تعهد در انگلستان نامیده است. همچنین به ارائه ی کارت ورود برای پخش Now TV ( چه برای فیلم ها، سرگرمی و یا ورزش)، پهنای باند، تماس های تلفنی، یک روتر مرکزی برای Now TV و جعبه ی مهم برای پخش آن می پردازد. این بسته بندی ها انعطاف پذیر هستند، اما Sky گفته است یک کارت برای سرگرمی، یک پهنای باند عالی و امکان پرداخت در زمان استفاده کردن برای شما در حدود 9.99 پوند در ماه هزینه دارد. بلیط های سینما از قیمت 12.99 پوند آغاز می شوند و تا قیمت 27.99 پوند ادامه دارند، در حالی که دامنه ی بسته های Sky Sport بین 36.99 تا 51.99 پوند می باشد.


اگر شما به اضافه کردن یک پهنای باند با سرعت بالاتر به بسته ی خود بپردازید، ( گزینه های آن شامل 38Mbps ، 76Mbps و 17Mbps می باشد) قیمت آن افزایش خواهد یافت. همچنین شما نیاز دارید تا هزینه ی اجاره ی خط را به صورت ماهیانه و با قیمت 17.99 پوند پرداخت کنید. اما می توانید در هر زمانی آن را لغو کنید، مگراینکه یک قرارداد 12 ماهه را انتخاب کنید، البته این گزینه ها اختیاری هستند و بدین معنا می باشند که شما نیازی به پرداخت هزینه ی اضافی برای نصب ندارید.
در مرکز این جعبه ی هوشمند جدید Now TV که به وسیله ی Roku توسعه پیدا کرده است، 35 کانال تلویزیونی پولی و بیش از 60 کانال تلویزیونی با پخش زنده به همراه مشاهده ی رایگان با یکدیگر ترکیب شده اند. همانند Sky Q کانال های اصلی که در واقع کلید تجربیات مشاهده ای محسوب می شوند و به تطبیق محتوای برنامه های موردنظر با سلیقه ی شما به جای تحویل راهنمای استاندارد تلویزیون به شما می پردازند. پخش کننده ی 1080p ( که متاسفانه 4k نمی باشد) از ویژگی توقف در پخش زنده برخوردار است، که به شما اجازه می دهد که به محتوای موردنظر خود بازگردید، چه در حال تماشای تلویزیون معمولی یا پخش زنده باشید، یا هر زمانی که احساس کنید، می توانید این کار را انجام دهید.


کارگردان Now TV گیدون کاتز بیان کرده است "ما می خواهیم که مردم آن چه که می خواهند را در هر زمانی که دوست دارند و بر اساس شرایط خود، تماشا کنند". " ما از بهترین تکنولوژی و بسته بندی به همراه بهترین محتوا  استفاده کرده ایم."


به همراه رقبای آن که اغلب در زمینه ی قیمتی به شکست آن ها می پردازند، Sky تصمیم گرفته است که مشتریان Now TV بتوانند از مزایای این بسته بندی که محتوا و خدمات را در بر می گیرد، بهره ببرند. TalkTalk نیز پیش از این، به ترکیب خدمات سنتی YouView خود با پلتفرم Blinkbox TV که آن را از Tesco خریداری کرده است، پرداخته بود، تا بتواند به تثبیت جایگاه خود به عنوان یک تهیه کننده ی چهارگانه بپردازد، و از طرفی انتظار می رود که Virgin Media از پاسخ خود در برابر Sky Q در ماه های آینده رونمایی کند، و به این تلویزیون بخش هایی از بسته بندی چهارگانه ی خود را ارائه کند.


Sky اعلام کرده است، زمانی که Now TV Combo در ماه جولای راه اندازی شود، مشتریان می توانند  انتخاب کنند که به پرداخت 40 پوند با تنطیمات رایگان برای پهنای باند و 50 پوند برای گزینه های فیبری بپردازند که به آنها اجازه میدهد پهنای باند را کنار بگذارند و با عقد یک قرارداد جدید به به روزرسانی بسته بندی خود بپردازند، و یا می توانند اصلا این کار را انجام ندهند. Smart Box نیز می تواند با مبلغ 40 پوند تهیه شود، در صورتی که شما پیش از این از پهنای باند و تلفن ثابت برخوردار باشید که نصب شده اند] احتمالا از طرفی به دنبال راه آسان تری برای تعویض تلویزیون زنده با محتوای پولی هستید.


برچسب هاNow TV ComboSmart Box
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بسته ی Sky’s Now Tv Combo به حراج گذاشته می شود