گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

پس از سال‌ها طعنه‌ی مصرف کنندگان، تلویزیون های OLED شرکت LG با کیفیت تصویر باورنکردنی اما قیمت واقعا بالا، در حال زمین خوردن است.
گفتنی است با سقوط قیمت‌ها و بر اساس عرضه‌ی محصولات گوناگون در نمایشگاه CES امسال، مدل های بیشتر با قیمت مناسب برای انتخاب وجود خواهند داشت. این در حالی است که تلویزیون‌های LCD نیز به‌روزرسانی چندانی نشده  اما سری جدید و خیره‌کننده LG با نام سری W، موجبات تحیر افراد را در نمایشگاه مذکور برآورده و در بخش های Best TV و Best of the Best جایزه بهترین تلویزیون را به خود اختصاص داد.
چنانچه می‌خواهید تلویزیون 4K به‌روز شده داشته باشید که متناسب با بودجه‌ی شما باشد، در راستای تغییرات انجام شده، امسال می‌توانید به خواسته‌ی خود برسید.
پیش از شروع نمایشگاه CES پر واضح بود که بازار OLED دست خوش تغییراتی است. چراکه در سال 2016، شرکت مذکور به طور پیوسته در صدد کاهش قیمت محصولات خود برآمده بود. ارزان‌ترین مدل آن  B6، با قیمت 4000 دلار در ماه اکتبر به 2000 دلار تنزل پیدا کرد. همچنین مدل مذکور در Black Friday نیز 200 دلار دیگر تخفیف خورد. حال تصور کنید، یک تلویزیون 4K ،OLED  پنجاه و پنج اینچی با قیمت 1800 دلار!
شایان ذکر است، به روز کردن OLEDها مزایای بیشتری را نسبت به همتایان  LCD خود ارایه می‌دهند. علاوه بر بسیار نازک‌تر بودن، دارای نسبت رنگ زمینه‌ی بهتری می‌باشد. به لطف قابلیت‌های OLED، سطوح سیاه و سفید خالص و زاویه‌ی دید گسترده‌تری خواهیم داشت.
به طور معمول OLED نسبت به LCDها درصد روشنایی تصویر، در نتیجه وضوح تصویر بهتری دارند. علی رغم آنکه LCDهای 4K جدیدتر نیز به این موضوع توجه کرده و آنرا ارتقاء داده‌اند.
هیچ اطلاعاتی مبنی بر قیمت‌گذاری محصولات سری w در دست نیست چراکه شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلویزیون به ندرت در نمایشگاه CES اطلاعات قیمت و هزینه خود را بیان می‌کنند.
بنا به گفته‌ی LG قیمت این محصولات نسبت به سری G که بهترین مدل آن 8000 دلار است، از 10000 دلار فراتر نخواهد رفت.

برچسب هاOLEDLG
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

LG یک کارخانه OLED جدید را با بیش از 8.71 بیلیون دلار میسازد