گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

اگر معامله‌ی اواخر سال ۲۰۱۸ در مورد عرضه‌ی Apple Music در اسپیکرهای Echo به اندازه‌ی کافی تعجب‌آور نبود، حالا سامسونگ همکاری مشابهی با اپل برای تلویزیون‌های هوشمند خود برای ۲۰۱۹ را اعلام کرد. پشتیبانی از فیلم‌های iTunes، نمایش‌های تلویزیونی iTunes، و AirPlay 2 در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شوند.
این معامله برای اپل اتفاقی تاریخی است، چراکه پخش ویدئوهای iTunes تنها محدود به دستگاه‌های شخصی‌اش، شامل تلویزیون‌های اپل، iPodها، iPadها، آیفون‌ها، و Macها بوده است. بنابر اعلام این شرکت، رایانه‌های شخصی که iTunes را اجرا می‌کنند، قادر به پخش ویدئوهای iTunes می‌باشند، و این شرکت به شخص ثالث‌ها اجازه می‌دهد برای هر سال مجوز AirPlay و AirPlay 2 را اخذ کنند.
به گفته‌ی سامسونگ، به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۸، فیلم‌های iTunes جدید و اپ نمایش‌های تلویزیونی در بیش از ۱۰۰ کشور را اضافه می‌کند. AirPlay 2 بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در ۱۹۰ کشور در سرتاسر جهان در دسترس قرار می‌گیرند.
علاوه بر پخش کتابخانه‌ی iTunes فعلی کاربر، اپ جدید شامل فروشگاه iTunes خواهد شد، بنابراین مشتریان قادر به خرید و اجاره‌ی محتوا از آن هستند، به خصوص ویدئوهای 4K HDR که پیش از این تنها بر روی Apple 4K پخش می‌شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه