سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

Ming-Chi Kuo، تحلیلگر موسسه‌ی KGI Securities توضیح می‌دهد که علیرغم این نظریه‌ی اولیه که Apple ممکن است دوباره به دنبال تعبیه‌ی فناوری اثر انگشت باشد، اکنون احتمال دارد که تمامی مدل‌های 2018 iPhone به سمت Face ID حرکت کنند و خبری از Touch ID نباشد. وی ماه گذشته یادداشتی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه آینده‌ی Face ID تا حد زیادی وابسته به واکنش مصرف‌کنندگان به iPhone X است. با این حال، Kuo در یادداشت اخیر خود بیان کرد که Apple احتمالا به طور کل متمرکز بر تکنولوژی تشخیص 3D می‌شود.
این تحلیلگر نوشت که حسگر 3D یک "نقطه‌ی فروش کلیدی" از تمامی مدل‌های جدید iPhone در سال 2018 خواهد شد و در حالیکه Apple همچنان با مشکل تولید حسگر 3D مواجه است، Kuo می گوید: دوربین‌های TrueDepth و Face ID به Apple برای "سرمایه‌گذاری در طراحی حسگر 3D و تولید آن برای گوشی‌های هوشمند" کمک می‌کنند.
به علت تمرکز بر روی تکنولوژی تشخیص 3D، آقای Kuo پیش‌بینی می‌کند که تمامی مدل‌های جدید iPhone از این به بعد به طور کامل شناسایی بر اساس اثر انگشت را رها کنند. این حرکت به Apple اجازه می‌دهد تا مزایای خود در فناوری تشخیص را به دست آورد و طراحی تمام صفحه‌ای بر خلاف رقبایش ایجاد کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه