موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ فروردين

بر اساس گزارشی جدید، بیش از یک سوم مصرف‌کنندگانی که در طول سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸، پیکسل 3 و OnePlus 6T را خریداری کردند، مالکان قبلی گوشی‌های سامسونگ بوده‌اند. کمتر از یک نفر از هر پنج نفری که هر یک از این گوشی‌ها را خریده‌اند، کاربران اپل بوده‌اند. در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸، موبایل‌های پیکسل، ۷.۳ درصد از کل فروش Verizon را به خود اختصاص داده است، درحالیکه OnePlus 6T بیش از ۲.۴ درصد فروش کل T-Mobile است.
به رغم موفقیت اولیه‌ی فروش، مجموعه‌های پیکسل 3 در تبدیل کردن سهم بزرگ‌تری از کاربران آیفون به اندروید موفق نبوده‌اند. در مقابل، فروش‌های 6T در سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ با وجود شروع قدرتمند سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸، افت کرده‌اند.
Jeff Fieldhack، مدیر تحقیقات Counterpoint Research، درباره‌ی گوشی‌های هوشمند پیکسل گفت، خط تولید جدیدترین پیکسل مطمئنا در زمینه‌ی قطع فضای بازار پریمیوم در اپراتور Verizon موفق بود. گوگل در طول سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸، مقدار زیادی پول بازاریابی سرمایه‌گذاری کرد که منجر به فروش قوی پیکسل 3 شد. بیش از نیمی از مالکان جدید پیکسل 3، کاربران گوشی‌های سامسونگ بوده‌اند.
وی ادامه داد، در مجموع ۳۱ درصد از فروش‌های پیکسل 3 از طرف دارندگان سابق Galaxy S7 بوده‌اند. پیکسل ساخته شد تا ابداعات اندروید را هدایت کند و گوشی برای متمایل شدن از iOS به اندروید باشد.
Maurice Klaehne، تحلیلگر تحقیق در Counterpoint Research درباره‌ی OnePlus 6T اضافه کرد: "نشان تجاری OnePlus موفقیت خوبی در صنعت است و برند شناخته شده‌ای برای بسیاری از علاقمندان فناوری است."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه