ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ ارديبهشت

مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ تمدید شد.
به گزارش دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌ای دیجیتال؛ به منظور فراهم کردن فرصت مناسب برای ثبت نام و آماده کردن محتوا و خدمات مرتبط با محورهای جشنواره توسط متقاضیان و درخواست تمدید مهلت ثبت نام، به پیشنهاد کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، رویداد مذکور به مدت یک ماه، تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.
با توجه به تعداد بالای آثار موجود برای رقابت در بخش‌ها و محورهای مختلف موضوعی جشنواره، حجم بالای پایش و رصد آثار ثبت‌ شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای شرکت در جشنواره و آغاز داوری اولیه از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۸، این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود. لازم به ذکر است غربالگری آثار همزمان با فرایند ثبت نام و دریافت اثر به تدریج در حال انجام است.
یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان مهم‌ترین آوردگاه فعالان فضای مجازی فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات این حوزه است. تمام محصولات و خدمات فضای مجازی در تمام قالب‌ها و در هفت بخش موضوعی امید و نشاط اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی، خانواده و سبک زندگی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، مسجد و مناسک دینی، کسب و کارهای نوپا، حکمرانی و مدیریت به رقابت با هم می‌پردازند.
هر ساله با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان این رویداد ملی با نشان با سرآمد و جوایز ارزنده‌ای تقدیر به عمل می‌آید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه