تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

براساس گزارش وال استریت، Amazon تیم تخصصی برای فناوری بدون راننده یا خودران دارد، اما به نظر می‌رسد تمرکز آن‌ها بر روی ساخت ماشین‌ها یا کامیون‌های بدون راننده نیست، بلکه گروه Amazon قصد دارد به عنوان مرجع و راهنما در چگونگی استفاده‌ی بهتر از تکنولوژی اتومبیل‌های خودران باشد تا خدمتی در جهت اهداف بزرگ تجاری این شرکت ارائه دهد.
این تیم یک سال پیش شکل گرفت و برنامه‌ی آن از سوی Amazon تحقق اهداف بزرگ‌تر در مالکیت شرکت برای ساماندهی چرخه‌ی تحویل و عرضه‌ی این شرکت است. این شرکت همچنین توجه خود را بر روی این موضوع متمرکز ساخته که Amazon چگونه می‌تواند از کامیون‌های بدون راننده، خودروهای انباردار نظیر لیفتراک‌ها، هواپیمای بدون سرنشین که Amazon اغلب مشتاق به نشان دادن آن است و دیگر تکنولوژی‌ها شامل اتومبیل‌های خودران برای بهبود سرعت تحویل استفاده کند.
این تکنولوژی خودکار به راه‌های مختلفی می‌تواند به Amazon سود برساند، از جمله آنکه این شرکت فعالیت‌های زیادی در زمینه‌ی ربات‌های انباردار، مراکز تأمین و کارخانه داشته و تراکتورهای بدون راننده نیز می‌توانند در مسئله‌ی تأمین راننده و همچنین مشکل محدودیت خستگی برای رانندگان کمک‌کننده باشد.
موضوع تحویل و عرضه‌ با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به طور قطع گزینه‌ی جذابی برای تجارت Amazon است و احتمالا فرصت‌های زیادی را در داشتن تکنولوژی‌هایی همچون ماشین‌های گروهی و حتی تحویل بسته‌های کوچک همراه در شبکه‌ی رانندگی خودکار در آینده به همراه خواهد داشت. حتی تکنولو‌ی هایی مانند هایپرلوپ در کنار ماشین‌های اتوماتیک و محفظه‌های حمل‌ونقل ممکن است تحت تسلط شبکه‌ی خودران قدرتمند Amazon قرار گیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه