اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۴ آذر

اینستاگرم اعلام کرد در حال کار بر روی طراحی جدیدی برای صفحه‌ی کاربری است. این شرکت در پست وبلاگی توضیح داد "در طول چند هفته‌ی آینده شما احتمالا شاهد آراستن مجددی در بالای پروفایل خود شامل تغییرات در آیکون‌ها، دکمه‌ها، و روش جابه‌جا شدن بین زبانه‌ها باشید."
مهم‌ترین بخش از طراحی مجدد این است که بر تعداد فالوئرها تاکید کمتری می‌شود، و آن‌ها دیگر در بالای نمایه قرار نمی‌گیرند و در اندازه‌ای کوچک‌تر دیده می‌شوند. به تازگی توئیتر هم تغییر مشابهی را در برنامه‌ی iOS خود اعمال کرد، این شرکت اولویت را بر مکالمات "معنادار" در پلتفرم خود بر تمرکز بر تعداد قرار داد. هیچ شکی نیست که اینستاگرم بر روی اعتبار پلتفرم خود کار می‌کند، چراکه این شرکت هم اخیرا فالوئرها، کامنت‌ها، و لایک‌های تقلبی را حذف کرد و کاهش داد.
دکمه‌های "ّFollow" و "Message" در کنار هم قرار دارند، و زمانی که افراد بر روی زبانه‌ی Following کاربر کلیک کنند، می‌توانند فالوئرهای مشترک را ببینند. آیکون‌های Grid، پست‌ها، و عکس‌های تگ شده هر کدام به صورت مجزا هستند، و ظاهرا IGTV هم در زبانه‌ی خودش است. برای حساب‌های کاربری تجاری هم یک زبانه‌ی Shop وجود دارد که شامل دکمه‌هایی مانند "Directions" ،"Call" و "Start Order" است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه