تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد

وقتی شرکت LG مدل های سری X خود را در ماه فوریه معرفی کرد متخصص های این شرکت در این باره گفتند که هر یک از این سری بر روی قابلیتی خاص تمرکز دارد، بعد از معرفی دو مدل از این سری در ماه مارس LG X Cam و LG X Screen توسط شرکت ماجرا به نظر جدی می رسید. روز گذشته این شرکت از چهار مدل جدید دیگر از این سری پرده برداشت.
این مدل ها عبارتند از: X power، X mach، X style و X max که به ترتیب بر روی باطری، سرعت دانلود، ظاهر زیبا و صفحه نمایش بزرگ تمرکز داشته اند.
البته شرکت نامبرده مشخصات کاملی را از هیچ یک از مدل ها معرفی نکرد اما تا اینجا هرچه هست و نیست را با هم مرور می کنیم.


LG X power بدنه ای با ضخامت 7.9 میلیمتر، باطری قویِ 4100mAh، و تکنولوژی شارژ سریع را دارا می باشد، سرعت شارژ به گفته LG به دوبرابر گوشی های کنونی بازار می رساند.
LG X mach از LTE Cat. 9 3CA پشتیبانی می کندکه سرعت دانلود(Transfer rate) آن به 450Mbps می رسد، یک پردازنده 1.8GHz، صفحه نمایش QHD IPS و دوربینی با سنسور 1.55μm از مشخصات دیگر این سری می باشد.
LG X style به گفته خود LG بدنه ای قوص دار و بسیار باریک دارد.
و اما در مورد X max شرکت تنها به صفحه نمایشی بزرگ اشاره کرد و چیز بیشتری نگفت.
از آنجایی که این روزها گوشی های زیبا و گوشی هایی که صفحه نمایش های بزرگ دارند کم نیستند و اینترنت پر سرعتی که گوشی X mach از آن پشتیبانی می کند در حال حاضر فقط در کشور هایی مثل قطر و استرالیا و تعداد انگشت شمار دگیری وجود دارد به نظر می رسد که بهترین LG در این سری مدل LG X power می باشد، به نظر می رسد خود LG هم این را می داند از آنجا که فقط این مدل است که ویدئوی تبلیغاتی از آن در کانال یوتوب پخش شده است.
به گفته شرکت در ماه آینده این گوشی ها راهی بازار می شوند، هنوز از قیمت دقیق این دیوایس ها خبری منتشر نشده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با سه مانیتور برتر حال حاضر دنیای تکنولوژی آشنا شوید