موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين

یکی از مشکلات کاربران گم کردن گوشی چه در خانه و یا خارج از خانه می باشد. برای مثال گوشی خود را بر روی سایلنت قرار داده اید و نمی توانید آنرا در خانه یا محل کارتان پیدا کنید و نمی دانید که گوشی شما دزدیده شده یا در همان محلیکه هستید وجود دارد ، مثال دیگر اینکه گوشی اندرویدی خود را گم کرده اید و قادر به پیدا کردن آن نیستید ، نگران نباشید راه حل ساده تر از آن است که فکر می کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به اینترنت است.
کامپیوتر خود را روشن کنید و وارد سایت گوگل شوید سپس این سه کلمه جادویی را تایپ کنید find my phone تنها کاری که باید بعد از آن انجام دهید این است که با اکانت گوگلی که در گوشی خود لاگین کرده اید ، لاگین کنید. در کمتر از چند ثانیه شما محل گوشی خود را بر روی نقشه خواهید دید. از دیگر قابلیت های آن می توان به این مورد اشاره کرد که شما می توانید از طریق پنلی که در اختیارتان قرار می گیرد به گوشی خود زنگ بزنید. برای دیدن دموی کوچکی از این کار بر روی عکس زیر کلیک کنید.


اگر هم کمی باهوش تر باشید و از قبل پیش بینی چنین روزی را کرده باشید می بایست قبل از گم کردن گوشی Android Device Manager را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید تا بتوانید  در چنین مواقعی از اطلاعات خود مراقبت کرده و در صورت نیاز بتوانید اطلاعات و پسوردهای سیو شده خود را پاک کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به روز رسانی سونی اکسپریا Z2 ، Z3 به آندروید 6.0.1 (مارشملو)