تکنولوژی
معصومه ناظری۹:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور

احتمالا به قبل از نمایشگاه بزرگ 9 سپتامبر اپل نیازی به نگاهی کوتاه درباره ی تلویزیونی که قرار است اپل روانه ی بازار کند نباشد، اما این مانع از آن نمی شود تا طراحان خلاق تصویر ذهنی شان از آخرین محصول اپل را روی کاغذ نیاورند. اوایل این هفته، عکاس و طراح گرافیک منطقه ی بوستون، اندرو آمبروسینو، سری بسیار خوبی از مدل های رابط کاربر تلویزیون اپل منتشر کرد که موجب غرور و افتخار هر مهندسی در شرکت کوپرتینو می شد.
ابتدا مقدمه ای از تلویزیون جدید اپل. طبق گزارش ها این مدل نسبت به مدل های قبلی بلند تر و قطور تر است، حافظه و پردازش گری قوی به همراه کنترل از راه دور بلوتوث دارد. در بخش نرم افزاری از  سیستم عامل ios 9 پشتیبانی می کند و انتظار می رود نرم افزار های مخصوص موجود در اپل استور، Siri Support، و جست و جوی جهانی را اجرا کند. به علاوه، این دستگاه داور برنامه ریزی شده ی سرویس جدید اینترنتی تلویزیون اپل است، هر چند به دلیل پیچیدگی در سر هم بندی قطعات احتمالا تا مدت زیادی پس از راه اندازی سخت افزار متوجه وجود آن روی دستگاه نشوید.


مرتبط با: ویژگی ها، قیمت گذاری، طرح اپل تی وی رو نمایی شد
طرح کلی که آمبروسینو ارائه داد شامل تمامی اطلاعات درباره ی نسل بعدی تلویزیون های اپل است که تا کنون منتشر شده. Siri به عنوان پوششی حاضر شده که نه تنها دستورات شما را تفسیر می کند، بلکه اپلیکیشن های مرتبط، برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی را به شما پیشنهاد می دهد.
محافظ صفحه نمایش، بازکردن قفل صفحه با ضربه به صفحه ی لمسی کنترل از راه دور، نمایش زمان، روز، تاریخ تنظیم شده روی صفحه ی زیبا و قابل تنظیم صفحه نمایش و اجرا کننده ی اپلیکیشن متصل به آن که روی زمینه ای مات آیکون های سایه دار را نمایش می دهد از ویژگی های این اپل تی وی است.
با این حال هر مفهومی قابل پذیرش نیست. در کار آمبروسینو، ویژگی های جزئی اپل پرشی در خبر های نیویورک تایمز از اپل واچ با اطلاعات ارزشمند است. اپلیکیشن های ویدیویی تصویر در تصویر جهانی وجود دارند که واسطه ای برای سرویس تلویزیون های آینده شامل فهرست شبکه ها و کنترل های بازگشت به عقب است.


مرتبط: کنترل را زمین بگذارید. سرویس الکترونیکی تلویزیون های اپل تا سال 2016 وارد بازار نمی شود
یک منبع موثق 9تا 5 مک چنین گزارش کرد که ظرافت کلی نرم افزاری تلویزیون های اپل ثابت خواهد ماند اما این به معنای آگاهی آمبروسینو از طرح کلی این تلویزیون ها نیست. اضافه کردن اپلیکیشن اپل استور نیازمند صفحه ی منوی بهینه سازی شده است و به جز این موارد صفحه ی لمسی بی شک ظاهر بسیار زیبایی خواهد داشت. هر چند ظاهرا اپل در گفت و گو با تولیدکنندگان سرویس های این تلویزیون ها طفره رفت، چه کسی خواهد گفت که این تلویزیون ها ممکن است در برخی مدل ها، حتی قبل از این که این سرویس کار خود را آغاز کند PIP  یا گلانس دریافت نکنند؟


سر انجام، در هر حال تصویری که آمبروسینو ارائه کرده است تصویر زیبایی است و اندکی خوش بینانه فکر کردن خوب است.  اگر این مدل آن چه که در خط تولید و عرضه در 9 سپتامبر به بازار است، نباشد، شاید حتی خود اپل بخواهد نکات خوبی از آن بگیرد.


برچسب هاَApple TVAppleiOSTV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد