گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

توئیتر تغییر مهمی در نحوه‌ی نمایش توئیت‌های کاربرانش داشته است، این تغییر متعاقب بحث در مورد راه‌های معکوس کردن جدول زمانی الگوریتمی این پلتفرم بود. حالا، وقتی که کاربر در جعبه‌ی تنظیمات علامت تیک "Show the best tweets first" را بردارد، توئیتر بلافاصله جدول زمانی کاربر را به نظم غیر الگوریتمی، ترتیب زمانی معکوس باز می‌گرداند، این همان شیوه‌ای است که توئیتر در ابتدا طراحی کرده بود و برای سال‌ها تا زمانیکه مدل الگوریتمی پیش‌فرض را در سال ۲۰۱۶ معرفی کند، بر آن اساس کار می‌کرد.
با به‌روزرسانی جدید در بخش تنظیمات "Show the best tweets first" و غیر فعال کردن این گزینه، کاربر تنها توئیت‌های افرادی را می‌بیند که آن‌ها را فالو می‌کند، آن هم با ترتیب زمانی معکوس. قبل از این، با غیر فعال کردن گزینه‌ی مورد بحث، کاربران ویژگی "In case you missed it" و توئیت‌های پیشنهادی از طرف افرادی که آن ها را فالو نمی‌کند را هم می‌دید.
توئیتر تصدیق می‌کند کاربرانش کنترل بیشتری بر جدول زمانی‌شان می‌خواهند، و اینکه ابزار تنظیم اولیه و نحوه‌ی عملکرد آن راه مناسبی برای حل این مساله نیست.
در بیانیه‌ی این شرکت آمده: ما متوجه شدیم که از نظر کاربران قابلیت "Show the best tweets first" توئیتر را مناسب‌تر و مفیدتر نشان می‌دهد. با این حال، ما از بازخوردهای کاربران فهمیدیم که گاهی اوقات دیدن جدیترین توئیت‌ها را ترجیح می‌دهند. توئیتر گفت، هدف ما تعادل در نشان دادن جدیترین توئیت‌ها با بهترین آن‌ها است و شاید همیشه نتوانیم این تعادل را همیشه به درستی برقرار کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه