گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ بهمن

توئیتر تگ جدیدی را آزمایش می‌کند که تجزیه و تحلیل اینکه چه کسی آغازگر یک رشته از گفتگوها است را آسان‌تر می‌کند. این ویژگی جدید که برای برخی کاربران فعال می‌شود، پیدا کردن پست‌ها از یک توئیت اصلی را در یک رشته از توئیت‌ها آسان می‌کند، اما ممکن است به محدود کردن سو استفاده بر روی این پلتفرم هم کمک کند. به عنوان مثال تشخیص حساب‌های کاربری تقلبی از حساب‌های اصلی آسان‌تر می‌شود.
توئیتر با تائید این آزمایش به TechCrunch گفت، تگ جدید موقتا برای درصد محدودی از کاربران iOS و اندروید در سرتاسر جهان راه‌اندازی می‌شود.
Sara Haider، ریاست بخش مدیریت محصول توئیتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: "هدف توئیتر خدمت به مکالمات عمومی است. به عنوان بخشی از این کار، ما در حال بررسی اضافه کردن محتوای بیشتر به بحث‌ها با برجسته کردن پاسخ‌های مرتبط هستیم."
این راه حل آشکارا تنها به شناسایی "صاحب" یک رشته موضوعات کمک می‌کند، اما این می‌تواند شروعی ارزشمند باشد. با وجود اینکه توئیتر حساب‌های کاربری بیشتری را تائید می‌کند، همچنان به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی نام یا تصاویر پروفایل خود را تغییر دهند، و این تگ می‌تواند برخی مسائل مربوط به تقلب را از بین ببرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه