گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

توئیتر در مصاحبه با Engadget در نمایشگاه CES 2019 گفت، قابلیت جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد چگونگی نمایش و حس مکالماتشان را تغییر دهند.
ایده این است که کاربران ویژگی‌های محتوایی و سازمانی جدید را با دنبال‌کنندگان خود امتحان کنند. همچون به‌روزرسانی‌های وضعیت و توئیت‌های "ice breaker" که سال گذشته آزمایش شدند، این‌ها طراحی شدند تا افراد را به صحبت با یکدیگر تشویق کنند. توئیتر قصد دارد آزمایش این برنامه را در هفته‌های آینده آغاز کند و در حالیکه هر شخص قادر است برای پیوستن به آن درخواست بدهد، تنها چند هزار کاربر می‌توانند به آن وارد شوند.
اگر شما به عنوان مشارکت‌کننده انتخاب شوید، توئیتر از شما می‌خواهد بازخورد استفاده از ویژگی‌های آزمایش شده را به آن بدهید و قبل از راه‌اندازی آن برای افراد دیگر، بر اساس این بازخوردها بررسی می‌کند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نه. Jack Dorsey مدیر عامل توئیتر اعلام کرد تمرکز اصلی وی افزایش سلامت مکالمات عمومی در این سایت است. از سال گذشته، و در تلاش برای دریافت بازخوردهای متوالی از کاربران، یکی از راه‌هایی که توئیتر سعی در شفاف‌سازی آن کرده است، ترویج به‌روزرسانی‌های محصولاتی است که در حال ساخت آن‌ها است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه