سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

کمپانی Xiaomi به تازگی پروژه ی جدیدی را راه اندازی کرده است. به گزارش Mi News، این کمپانی گروهی از متخصصین را برای تولید ساعت تناسب اندام MoveIt گرده هم آورده است.
از آنجایی که اکثر افراد در فصل بهار تصمیم به کاهش وزن و تناسب اندام می گیرند، این کمپانی دقیقا زمان مناسبی را برای ارائه ی محصول خود انتخاب کرده است. MoveIt نامی است که توسعه دهندگان در کمپانی با همین نام برای این سری از محصولات برگزیده اند.
این مجموعه شامل غلتک ها برای حرکات کششی، طناب ورزشی، دستگیره ی شنای سوئدی و میل بارفیکس و تعدادی دیگر از وسیله های ورزشی برای استفاده ی موثر حرکات ورزشی در خانه می باشد. این مجموعه به صورت مشترک توسط  BMW Design Studio و ورزشکار معروف، جورج هود طراحی و توسعه یافته است.
این دستگاه دارای هفت حسگر می باشد که بر فعالیت های کاربر نظارت دارد. این حسگرها در طول تمرین علائم حیاتی فرد را به دقت کنترل می کند. داده های به دست آمده به نرم افزار تلفن همراه منتقل می شود و شما می توانید پیشرفت خود را در دوره و تعداد کالری های سوزانده و غیره مشاهده نمایید. این پک همچنین شامل دستورالعمل های ویدئویی از مربیان تناسب اندام حرفه ای می باشد. شما می توانید ویدئو ها را بر روی تلویزیون های هوشمند تماشا کنید. فروش این محصول از 25 آوریل آغاز خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه