سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

شرکت تایوانی HTC Corporation تولید کننده ی گوشی های هوشمند، به تازگی باتری را برای شارژ سریع انواع گجت ها توسعه داده است. این باتری دارای طراحی جمع و جور و قابل حمل است. این محصول با استفاده از تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3.0 به شارژ سریع گجت ها کمک خواهد کرد.
یکی از مشکلات پیش روی صاحبان گوشی های هوشمند، میزان ظرفیت باطری این دستگاه ها است و با توجه به وجود اپلیکیشن های مدرن پیچیده ی نصب شده بر روی این گوشی ها و استفاده از برنامه های اینترنتی و تصویری، شارژ باتری به سرعت تخلیه خواهد شد.
این کمپانی برای راحتی خریداران گوشی های هوشمند HTC، تصمیم به طراحی شارژر قابل حمل گرفته است تا کاربران در هر نقطه در صورت عدم دسترسی به برق بتوانند گوشی خود را شارژ کنند. وزن باتری HTC کمی بیش از 180 گرم، اندازه ی آن 10х6سانتی متر و ظرفیت 10050 میلی آمپر است. همانطور که اشاره شد در این شارژر از تکنولوژی شارژ سریع کمپانی آمریکایی Qualcomm استفاده شده است. نحوه ی اتصال گوشی های هوشمند به دستگاه از طریق درگاه USB می باشد. میزان سطح شارژ دستگاه  نیز با چراغ های LED نمایش داده می شود. تنها چیزی که شاید برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد، قیمت دستگاه است. این باتری در حدود 65 دلار می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه