ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیر مخابرات منطقه‌ی فارس گفت: استراتژی شرکت مخابرات ایران در کل کشور، رشد و توسعه‌ی متوازن تمام مناطق مخابراتی است.
یافتیان در آئین تودیع و معارفه‌ی مدیر مخابرات منطقه‌ی فارس که با حضور مهندس شیوا، مدیرکل دفتر مدیرعامل، مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی, حجت الاسلام مرادی، امام جمعه‌ی موقت شیراز و جمعی از مسئولین کشوری، لشکری و استانی و مخابراتی، امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۹۶ برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق خاطر نشان کرد: اهداف و استراتژی در شرکت مخابرات ایران در سطح کشور یکسان است، اما هر مدیر روش‌ها و تاکتیک‌های خاص خود را دارا است که مدیران را از هم متمایز می‌سازد.
عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات در خصوص اشتغال‌زایی و استفاده از تولیدات داخلی، بیان کرد: با اجرای طرح FTTH در سطح کشور و به دنبال آن در استان‌ها شاهد حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال در سطح استان‌ها بوده‌ایم و تنها با سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی فیبر نوری درآمدهای مورد نظر در استان‌ها حاصل می‌شود.
مهندس یافتیان با تاکید بر نقش نیروی انسانی در فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: با استفاده از توانمندی همکاران و ظرفیت‌های موجود استان، رشد در حوزه‌ی تکنولوژی‌های جدید و پیشرو امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه