ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

دبیر شورای عالی فضای مجازی به مناسبت ششمین سالگرد تشکیل این شورا گفت: راه توسعه و اعتلای کشور با توسعه سریع فضای مجازی کوتاه‌تر و هموارتر خواهد شد.
به گزارش مهر، ابوالحسن فیروزآبادی در پیامی به مناسبت ۱۷ اسفند ماه، ششمین سالگرد تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی گفت: به‌ راستی راه توسعه و اعتلای کشور با توسعه‌ی سریع فضای مجازی که امتداد فضای واقعی است، کوتاه‌تر و هموارتر خواهد شد.
وی گفت: مسیری را در پیش‌گرفته‌ایم تا ایران اسلامی هرچه سریع‌تر به جایگاه شایسته‌اش رسیده و به‌ رغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها شاهد تحسین جهانیان در برابر توانمندی‌ها و پیشرفت ملت ایران باشیم.
وی اضافه کرد: در سالی که سپری شد گام‌های بلندی با تلاش همگان در مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقوقی و حقیقی شورای عالی فضای مجازی در جهت نیل به اهداف از جمله دسترسی بهتر، باکیفیت، ایمن و سالم به فضای مجازی برای همه‌ی مردم برداشتیم و قطعاً گام‌های بلندتری در راه است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی خاطرنشان کرد: عزم خود را هم‌زمان با روز هفدهم اسفند ماه، سالروز تشکیل شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی بر تحقق گسترش فضای مجازی همراه با حفظ فرهنگ اسلامی ایرانی و ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داده و امیدواریم ایران را به جایگاه اصلی خود که همانا الهام‌بخش و تأثیرگذار در منطقه و جهان است برسانیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه