نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر

کمتر از یک هفته پس از عرضه‌ی نسخه‌ی به‌روزرسانی ۲ اکتبر و بعد از آنکه کاربران گزارش کردند این به‌روزرسانی فایل‌ها را از پوشه‌ی Documents آن‌ها پاک می‌کند، مایکروسافت انتشار رایگان Windows 10 October 2018 Update را متوقف کرد.
همانند همه‌ی به‌روزرسانی‌های Windows 10، این نسخه هم راه‌اندازی تدریجی داشت، به این معنا که تمامی کاربران دسترسی به جدیدترین و مهم‌ترین به‌روزرسانی Windows 10 بلافاصله پس از عرضه‌ی آن را ندارند. مایکروسافت به تدریج به‌روزرسانی‌های مهم Windows 10 را از طریق Windows Update افزایش می‌دهد، اگرچه کاربران می‌توانند Windows 10 October 2018 Update را به صورت دستی هم دانلود کنند.
به‌روزرسانی Windows 10 دارای حالت تاریک برای File Explorer، یک تجربه‌ی snipping جدید، کلیپبورد مبتنی بر رایانش ابری، ادغام با اپلیکیشن موبایل کاربر، قابلیت‌های جدید ورود سریع به وب‌سایت، و موارد بی‌شمار دیگری است. Windows 10 به صورت یک سیستم توسعه می‌یابد، بدان معنا که قابلیت‌های جدید را به صورت منظم دریافت می‌کند. مایکروسافت تاکنون شش به‌روزرسانی مهم را منتشر کرده است.
انتشار Windows 10 April 2018 Update تا آخرین روزهای ماه آوریل به تاخیر افتاد و شاید مایکروسافت باید روند مشابهی را برای October 2018 Update، به جای عجله در انتشار آن، در پیش بگیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه