گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ اسفند

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد قصد دارد برنامه‌ها و خدمات Microsoft Band و Microsoft Health Dashboard را از ۳۱ مارس متوقف کند. بیش از دو سال است که این غول دنیای فناوری توسعه‌ی ترکر تناسب اندام مچی Band را متوقف کرده است، اما همچنان اجرای آن را برای پشتیبانی از کاربران موجود حفظ کرده بود. این رویکرد هم از تاریخ ۳۱ می تغییر می‌کند، و مایکروسافت به خدمات این سرویس پایان می‌دهد و این برنامه را از Microsoft Store ،Google Play و App Store حذف می‌کند.
کاربران کنونی Band تا قبل از پایان ماه می می‌توانند اطلاعاتشان را خارج کنند، و سرویس‌های مجهز به رایانش ابری هم در ماه ژوئن به کار خود پایان می‌دهند. کاربران Band هنوز قادر به ثبت قدم‌های روزانه، ضربان قلب، و تمرین‌های ورزشی، همچنین اطلاعات فعالیت، ردیاب خواب، و عملکرد زنگ هشدار هستند. مایکروسافت می‌گوید، اگر کاربران Band را مجددا نصب کنند، قادر به تنظیم و راه‌اندازی مجدد آن نخواهند بود.
اگرچه برخی کاربران مایکروسافت هزینه‌های پرداخت شده برای دستبندها را از شرکت دریافت می‌کنند. این امکان برای افرادی خواهد بود که اطلاعاتشان را از اول دسامبر ۲۰۱۸ تا اول مارس ۲۰۱۹ از Band به Health Dashboard منتقل کرده‌اند. مایکروسافت به صاحبان سرویس Band1 مبلغ ۷۹.۹۹ دلار و به مالکین سرویس Band 2، مبلغ ۱۷۵ دلار می‌پردازد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه