نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

هنوز مدت زمان زیادی نگذشته که کاربران اقدام به نصب ویندوز جدید 10 بر روی سیستم عامل های خانگی خود نموده اند و با توجه به استقبال آنان از این امر، دیگر هوشمندانه به نظر نمی رسد که دستگاه های جدید با ویندوز نسخه های قدیمی در کارخانه ارائه شوند. در نتیجه افرادی که سیستم خانگی جدید را تهیه می کنند تازه با مشکلاتی نظیر آپدیت ویندوز مواجه می شوند زیرا ویندوز سیستم ها 7 یا 8.1 می باشد. مایکروسافت در اقدامی از تاریخ 31 اکتبر قصد دارد تمام محصولات جدید خود را با سیستم عامل جدید ویندوز 10 ارائه کند.
از 1 نوامبر، تمام رایانه های شخصی این شرکت آمریکایی، با سیستم عامل از پیش نصب شده ویندوز 10 به  فروش خواهد رسید. البته این بدین معنی نیست که دستگاه های با ویندوز 7 و 8.1 از لیست فروش حذف شوند، اما تعداد آن ها محدود خواهد بود.
لازم به ذکر است که مایکروسافت اعلام کرده است پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی را متوقف نمی کند و بروزرسانی برای آنان نیز ارائه خواهد شد. همچنین افزود: پشتیبانی از ویندوز 7 تا ژانویه سال 2020 و ویندوز 8.1 تا ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت.
مایکروسافت با این کار قصد دارد به هدف خود برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست یابد اما هنوز هم تعداد زیادی از کاربران از خرید نسخه جدید و بروزرسانی آن امتناع می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه