نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

Microsoft در طی بیانه ای رسمی اعلام کرد این کمپانی قصد دارد از تاریخ 1 جولای پشتیبانی خود از پیام رسان Skype را برای برخی نسحه‌های سیستم‌عامل‌اش متوقف کند. این برنامه چندین سال است که در میان کاربران برای ارتباطات صوتی و تصویری رواج بسیاری یافته و می توان گفت از محبوبیت بالایی برخوردار است.
در این میان کاربران سیستم عامل Windows Phone 8  و  8.1 پیام های اضطراری را جهت توقف این برنامه دریافت کرده اند. البته این اپلیکیشن با کمی تاخیر برای کاربران نسخه های قدیمی ОС RT و  10 Mobile متوقف خواهد شد. لازم به ذکر است پروژه ی P2P نیز در این کمپانی در حال فعالیت است و قصد دارد تا از ذهن های برتر در زمینه ی پیشرفت تکنولوژی آن در جهت رشد شرکت استفاده کند.
به گفته ی توسعه دهندگان، نسخه های قدیمی متوقف خواهند شد. به عبارت دیگر، تمامی برنامه ریزی ها از سال گذشته بر این اساس بوده که این اپلیکیشن در سیستم عامل های Windows Phone 8 و 8.1 تا چند روز آینده به صورت کلی متوقف خواهد شد. در صورتی که کاربران هنوز هم از این سیستم عامل ها استفاده می کنند بهتر است از نسخه ی تحت وب این برنامه استفاده کنند. البته یکی از دلایل اصلی مایکروسافت از این کار اجبار نامحسوس به کاربران نسخه های قدیمی برای نصب آخرین نسخه های ارائه شده توسط کمپانی است.

همانطور که در مجله مطبوعاتی مایکروسافت اعلام شده، فقط درصد کمی از کاربران هنوز از نسخه قدیمی اسکایپ بر روی سیستم عامل های قدیمی استفاده می کنند و به گفته مدیران مایکروسافت کاربران با نصب سیستم عامل جدید، راحتی بیشتری را در ارتباط با سیستم های کامپیوتری احساس خواهند کرد. این کمپانی ابر تکنولوژی قصد دارد تا با ترغیب کاربران و حتی محدودیت آنها در ارائه خدمات مدرن ومورد نیازشان، آنها را به سمت نصب نسخه های همگام با تکنولوژی و ایجاد جامعه متحد جهانی در تکنولوژی سوق دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه