گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير

حذف ذغال سنگ نه تنها برای محیط زیست مفید است، بلکه به طور فزاینده‌ای برای جمع درآمد شرکت‌ها نیز خوب است. در این راستا غول بیمه‌ای Swiss Re سیاستی را تصویب کرده که به موجب آن پوشش بیمه‌ای هر شرکتی که ۳۰ درصد یا بیشتر درآمدش از انرژی ذغال سنگ به دست می‌آید، یا حداقل از ۳۰ درصد سوخت ذغال سنگ برای اجرای فرآیند تولیدش استفاده می‌کند را رد می‌کند. Swiss Re این حرکت را به عنوان انعکاس تعهدش برای محدود کردن گرمایش جهانی توئیت کرد، از طرفی این اقدام آن را می‌توان حرکت تجاری زیرکانه‌ای دانست.
این بیمه‌گر خاطر نشان می‌سازد تلاش می‌کند تا خطرات پایدار زیست محیطی را به حداقل برساند. انتشار گازهای گلخانه‌ای کمتر و انرژی‌های تجدیدپذیر بیشتر برای کسب‌وکار آن بهتر هم هستند.
این امر احتمالا به این بیمه‌گر کمک می‌کند تا مبالغ کمتر را برای موضوعات تغییر اقلیم و آلودگی بپردازد. از طرفی دیگر، Swiss Re به دنبال سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله باد و خورشید است تا مخاطرات مرتبط با کار خود را کاهش دهد.
این اولین شرکت بیمه‌ای نیست که همچین اقدامی کرده است. پیش از آن نیز Allianz و Dai-ichi Life هم حمایت از مشتریانی که وابسته به ذغال سنگ هستند را کاهش داده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه