سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

Samsung Electronics اقدام به تولید پردازنده‌ی Exynos I T200 نموده است. این نخستین پردازنده‌‌ای خواهد بود که از سوی Samsung برای اینترنت چیزها بهینه‌سازی شده است.
این غول تکنولوژی کره‌جنوبی اعلام کرده است که این پردازنده دارای امنیتی بالاتر و دارای امکانات ارتباطی بی‌سیم بهتری نسبت به رقبا می‌باشد. Samsung امیدوار است با عرضه‌ی این پردازنده بتواند جایگاهی برای خود در بازار رو به رشد اینترنت اشیاء مهیا سازد.
Eynos مشتقی از برند Exynos می‌باشد که Samsung این پردازنده را در گوشی‌های هوشمند خود به کار می‌گیرد. این شرکت اعلام داشته است که پردازنده‌های آتی حوزه‌ی IoT همچنان با این نام عرضه خواهند شد.
پردازنده‌ی Exynos I T200 دارای معماری ۲۸ نانومتری و تکنیک ساخت گیت High-K Metal می‌باشد که دارای چندین هسته است. این پردازنده دارای هسته‌هایی از نوع Cortex-R4 می‌باشد که مسئولیت پردازش‌های سنگین را خواهد داشت و هسته‌های Cortex-Mo+ وظیفه‌ی چندقابلیتی را اجرا خواهند کرد. برای مثال اگر این پردازنده بر روی بردی به یخچالی متصل گردد، Cortex-R4 سیستم‌عامل را اجرا خواهد کرد و Cortex-Mo+ شیوه‌ی نمایش LED را بر عهده خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه