تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

کمپانی پاناسونیک بخاطر تولید تلویزیون هایی با کیفیت بالا و تلفت های دیجیتال خود شناخته شده ایت اما در مراسم افتتاحیه یکی از مراکز خرید در روسیه به نام بازار گاربوشکا این کمپانی چند دستگاه جالب و غیرعادی معرفی کرده که یک فن خنک کننده کروی یک جاروبرقی سه گوش و چکمه هایی برای ماساژ است.البته این محصول ها تنها در این فروشگاه به فروش می رسند.



این دستگاه با قطر 25 سانتی متر و وزن 2.1 کیلوگرم مانند یکی از ابزار فیلم های علمی تخیلی است.
توپ قرمز براق با سوراخی که  فن خنک کننده در آن قرار دارد که می تواند به بخاری نیز تبدیل شود.








نام فن جدید وعجیب پاناسونیک تنها یک حرف است و نه بیشتر :  Q
دستگاه با یک موتور القایی کار میکند به نحوی که هوا را از قسمت پایین و کنار دستگاه به درون می کشد و توربو فن نصب شده در دستگاه با افزایش سرعت جریان هوا باد خنک تولید می کند این دستگاه تیغه ای برای جریان هوا ندارد و از سانحه مصون است.
پاناسونیک Q از یک تکنولوژی خاص " نوسان 1 / F " برخوردار است و اجازه می دهد تا محیط خانه از خنکی تولید شده ی این دستگاه لذت ببرند، این دستگاه دو کار را انجام خواهد داد یکی تهویه و دیگری تصویه هوا همچنین ، مصرف این دستگاه بسیار کمتر از انرژی لازم برای روشن کردن یک لامپ کوچک است.
پاناسونیک قول داده این محصول را به میزان انبوه به مشتریان خود عرضه کند.
MC-RS1 RULO ربات جاروبرقی سه گوش
ما دیگر به جاروبرقی های گرد عادت کرده ایم اما گویا پاناسونیک قصد دارد کلیشه ها را کنار زده و جاروی سه گوش خود را به بازار معرفی کند این جارو می تواند گوشه ها و مکان های دور از دسترس را نیز تمیز کند.
این دستگاه می تواند هر نو کفپوشی را تمیز کند حتی بر روی تاتامی نیز امتحان شده ، دستگاه با موتور مکش ودو برس دوار، غلطکی مویی برای جمع کردن مو و نخ نیز مناسب است.حجم کیسه زباله آن یک لیتری است.
 
وزن ربات - 3 کیلوگرم است. جارو بی صدا است ودارای سنسورهای مادون قرمزکه به کمک آن می تواند موانع را تشخیص دهد. مجهز به سیستم کنترل از راه دورمی باشد و چند برنامه نظافت در آن برنامه ریزی شده است.باتری طی مدت 3 ساعت شارز خواهد شد و در ظرف یک ساعت خانه را تمیز خواهد کرد .
تاریخ عرضه این ربات مشخص نشده است و گفته شده قیمتی معادل 8000 روبل دارد.

چکمه ماساژور

چکمه هایی برای ماساژ پا تا کنون وجود نداشته است! کار دستگاه شبیه به یک صندلی ماساژاست و با ورود  هوا به  درون لایه های آن و ایجاد فشار اندک بر ماهیچه های پا آنها را ماساژ می دهد . بنظر میرسد باتری مصرفی دستگاه کم است و می توان از آن در در هواپیما، ماشین و دفتر کار استفاده کرد هزینه آن 15 هزار روبل تخمین زده شده است .

برچسب هاPanasonic
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوشی پاناسونیکEluga L 4G با قیمت 205 دلار در هند عرضه شد