اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، توییتر آزمایش قابلیت باطل کردن ارسال توییت یا Undo را تأیید کرد. این قابلیت احتمالاً پولی پس از فشردن دکمه ارسال به کاربران فرصتی چند ثانیه‌ای می‌دهد تا ارسال پست را لغو کنند.
یک توسعه دهنده اپلیکیشن به نام Jane Manchun Wong صفحه جدیدی در توییتر کشف کرده که از وجود قابلیت باطل کردن ارسال توییت یا همان Undo Tweet خبر می‌دهد. توییتر اواسط سال گذشته میلادی نظر کاربران درباره اضافه شدن قابلیت‌های پولی را از طریق یک نظرسنجی پرسید و حالا توییتر در ایمیلی به خبرگزاری CNet تأیید کرد که قابلیت مذکور مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد.
تاریخ دقیق انتشار Undo Tweet مشخص نیست و توییتر احتمالاً می‌خواهد آن را فقط برای کاربرانی که حق اشتراک می‌پردازند فعال کند. این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود و به عبارت ساده دکمه‌ای است که با کاربر با فشردن آن «خود را از گرفتار شدن در مخمصه نجات می‌دهد.»
لازم به ذکر است که توییتر هنوز انحصاری بودن Undo Tweet برای کاربران اشتراکی را تأیید نکرده است. این موضوع نشان می‌دهد که قابلیت یاد شده احتمالاً هنوز در فاز توسعه است و مدیران توییتر هنوز تصمیمی در مورد فعال کردن آن برای کاربران عادی نگرفته‌اند.
طراحی دکمه Undo Tweet نشان می‌دهد که کارکرد آن احتمالاً مشابه دکمه Undo Send در جیمیل است؛ یعنی پس از فشردن دکمه ارسال سیستم چند ثانیه صبر کرده و پیام را با تأخیر ارسال می‌کند. به عبارت دیگر این دکمه با دکمه «ویرایش» که کاربران مدت هاست منتظر آن هستند فرق داشته اما دستکم از ارسال ناخواسته مطالب و جلوگیری می‌کند.
توییتر می‌تواند با ظاهر کردن دکمه Undo برای کاربرانی که مطالب جنجالی زیادی منتشر می‌کنند، به آن‌ها فرصتی دوباره برای بازبینی و جلوگیری از جنجال آفرینی بدهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه