اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۵ آذر

به گزارش آی‌تی‌ایران، توییتر چندی پیش قابلیتی جدید را به صورت آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران بتواند ریپلای‌ها یا همان پاسخ‌های سایر کاربران به یک توییت را راحت‌تر مشاهده و دنبال کنند.
اما ساعاتی پیش این شرکت رسما اعلام کرد که با توجه به بازخوردهایی که از کاربران دریافت کرده، از تصمیم خود برای عرضه ویژگی مذکور منصرف شده است. در پیام توییتر آمده است: ما از شما خواستیم تا نظر خود را در خصوص این قابلیت بگویید. اما بازخوردها نشان داد که با قابلیت مذکور، خواندن ریپلای‌ها و پیوستن به مکالمات کاربران سخت می‌شود. بنابراین، این فرمت را غیرفعال کردیم و تصمیم گرفتیم تا به دنبال روش‌های بهتری برای ارتقای تجربه کاربران از مکالمات در این شبکه اجتماعی باشیم.
این ویژگی که تحت عنوان Threaded Replies شناخته می‌شد، برخلاف تصور توییتر، نتوانست نظر کاربران را جلب کند و بیش از آنکه کار را برای آن‌ها راحت کند، ملحق شدن به مکالمات را سخت‌تر می‌کرد. آنچه توییتر را به عرضه آزمایشی قابلیت Threade replies سوق داد، دشواری در دنبال کردن پاسخ‌های کاربران به یک توییت مشخص بود.
توییتر همچنین نسخه بتای اپلیکیشن خود یعنی twttr را نیز غیرفعال کرد. این اپلیکیشن به منظور کمک به کاربران برای تجربه و کار کردن با قابلیت مذکور طراحی شده بود. طبق گفته توییتر، افرادی که تاکنون از twttr استفاده می‌کردند، دیگر قادر به استفاده از آن نخواهند بود.
با این حال، این شرکت اعلام کرد که در حال طراحی و توسعه قابلیت‌هایی جدید است که در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. توییتر برای اولین بار در ماه مارس 2019، قابلیت Threaded replies را برای اپلیکیشن twttr عرضه کرد و در ژانویه امسال نیز این ویژگی برای نسخه آی او اس توییتر عرضه شد.
اما همانطور که اشاره شد، بازخوردهای کاربران حاکی از عدم رضایت آن‌ها از عملکرد این ویژگی بود و در نهایت، تصمیم به کنار گذاشتن آن گرفته شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه