اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

اگر توجه کرده باشید متوجه شده اید که در پلت فرم جدید ایموجی ها تغییر کرده اند.از آنجایی که برنامه های توییتر برای مک,آیفون,آیپد و اندروید برای هر پلت فرم ایموجی های بومی دارد ,توییتر نیز نسخه خود را ساخت.در روز چهارشنبه Twitter.com و TweetDeckایموجی های جدید را بر روی تایم لاین اضافه میکند و قابل دسترسی خواهند بود.
اولین خصوصیت اضافه شده به ایموجی های جدید قابلیت اصلاح کردن آنهاست ,این بدین معنیست که شما میتوانید طیف متنوع تری برای رنگ پوست داشته باشید .که ایموجی جدید در حالت پیش فرض رنگ موهای قرمز را دارد.
گزینه های جدیدی برای خانواده مانند تعداد اعضا و جنسیت آنها وجود دارد.کد شماره 7 و 8 به صورت مجموعه ای هستند شامل سلام ولکان,انگشت وسط و غذاهای مورد علاقه:هات داگ,تاکو و بوریتو .همچنین شامل پرچم 256 کشور نیز میشود.
به روز رسانی شامل پشتیبانی از شکلک ضد قلدری zwj به اسم رسمی چشم در حباب سخنرانی میشود.شخصیت آن در ios 9.1 بخشی از کمپین مبارزات انتخاباتی با شعا ر من یک شاهد هستم موجود است.این شکلک به منظور کمک به تماشاگران و قربانیان است که مورد آزار و اذیت آنلاین و پیام های متنی قرار گرفته اند میباشد.شکلک های سفارشی توییتر و پرچم ها در میان برخی حوادث و تبلیغات استفاده میشوند اما این شکلک ضد قلدری در دسترس است اگر  #IAmAWitness را تایپ کنید.

برچسب هاemojiTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا Jack Dorsey کنترل Twitter را از دست می‌دهد؟