نرم افزار
نيلوفر كل واخي۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

کاربران اندروید و iOS می تواند آینده را در feed های خود مشاهده کنند.
توییتر در حال آزمایش برای اضافه کردن لحظات، مستقیما بر روی timeline شما می باشد. این ویژگی که اخبار و رویدادهای رواج و روزمره را در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار می دهد، در یک پست نمایان می شود که می توان به صورت افقی آن را برای خواندن مطالب بعدی حرکت داد. در حالی که این قابلیت در حال آزمایش است، این اکتشافات اولیه به منظور مورد توجه قرار دادن feed های کاربران نشان می دهد که ابزار در ارتباط با موضوعات روال و مورد توجه در دنیا تا چه اندازه برای این شرکت اهمیت دارد.


گروه کوچکی از کاربران در کشورهایی که برخی از این لحظات به صورت زنده در آن ها در حال رخ دادن است، ( مانند آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و برزیل)، امروز بعدازظهر به مشاهده ی این آزمایش در اندروید و iOS پرداختند. پنج موضوعی که به نمایش گذاشته شده بودند شباهت زیادی به روند کاری“ ”While You were away داشتند. باکس " لحظات پیشنهادی" می تواند با یک ضربه ی کوچک از سر راه کنار بروند و هر چه شما بیشتر در توییر حضور داشته باشید، این باکس اغلب کمتر به نمایش در خواهد آمد.

تا الان، این آزمایش در سایت توییتر به نمایش در نیامده است.
به اپلیکیشن های اندروید و iOS پیش از این نیز، دکمه ی مخصوص لحظات اختصاص داده شده بود. با اضافه کردن این ویژگی به feed های کاربران، توییتر امیدوار است که بتواند کشش بیشتری را در میان کاربران، خارج از موضوعات پیش پا افتاده ایجاد کند. این شرکت به طور پیوسته در حال اضافه کردن ویژگیهای متفاوت است و به دنبال آن امیدوار است تا این خدمات برای کاربران هم از جذابیت بیشتری برخوردار باشد.

زمانی که در مورد این آزمایش سوالاتی مطرح شد، سخنگوی توییتر به Engadget اعلام کرد: " لحظات برای همراه شدن با آخرین داستانهایی که در توییتر آشکار شده  اند، بسیار عالی می باشند. زیرا ما همیشه در حال کار کردن بر روی روش هایی هستیم که به دنبال آن ها بتوانیم بهترین محتوا را برای کاربران خود ایجاد کنیم، ما در حال آزمایش بر روی نشان دادن لحظات پیشنهادی در Timeline هستیم".

برچسب هاiOStimeline
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توییتر به شما اجازه می دهد تا تمام توییت های ارسال شده از یک موقعیت مکانی به خصوص را مشاهده کنید