گوناگون
رامین حسن زاده۴:۳۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت

توییتر از سال 2006 آغاز به کار کرده وبه کاربران اجازه میدهد، متن کوتاه تا 140 حرف ،عکس را به اشتراک بگذارند و یا  اخبار و توییت های دیگران را باز نشر کنند.
چندی پیش توییتر مشکلاتی را در بره کاربران با اپلیکیشن توییتر داشت و به  نظر م رسد که دچار چالشی بزرگ شده است. سهام این کمپانی در سه ماه اول با سقوط روبه رو شد . سهام این شرکت بر خلاف پیش بینی ها دچار یک رکود شد و تمامی انتظارات و پیش بینی هایی که برای سال 2015 انجام داده بودند در هاله ای از ابهام فرو رفت.
سهام این کمپانی در سه ماه اول سال 2015 میلادی 24 درصد کاهش داشته است .توییتر درباره پایین بودن سود سه ماه گذشته خود اعلام کرد که نوع جدید تبلیغات در توییتر که به کمپانی ها اجازه میدهد تبلیغات خود را به شکل توییت در توییتر گروه هدف قرار دهند کمتر از پیشی بینی که انجام گرفته بود مورد توجه قرار گرفته است. از این رو این شرکت همکاری خود را با شرکت TellApart به منظور افزایش تبلیغات مستقیم آغاز کرد. قبل از اینکه خود تویتر چنین خبری را بصورت رسمی اعلام کند، سایت Selerity به این موضوع اشاره کرده بود و که این امر موجب شوکه شدن توییتر شد ، با توجه به انتشار اخبار داخلی این کمپانی به بیرون، توییتر اعلام کرد که در حال انجام تحقیقات لازم جهت پیدا کردن منبع درز این اطلاعات به بیرون است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حالت مطالعه در شب برای نسخه اندروید توییتر فراهم شد