تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

شرکت آمریکایی اپل حق ثبت اختراع تکنولوژی جدید خود را دریافت کرد این تکنولوژی اجازه می دهد تا از عکس برداری و فیلم برداری توسط دستگاه های الکترونیکی در کنسرت یا در مکان های که عکسبرداری ممنوع  می باشد جلوگیری شود.
با استفاده از این فن آوری، گوشی های هوشمند و یا دیگر ابزار دارای دوربین با دریافت اشعه مادون قرمز رمز گذاری شده ، حاوی اطلاعاتی جهت غیرفعالسازی موقت عملکرد تصویر برداری و فیلم برداری دستگاه می باشد.
تکنولوژی جدید اپل همچنین می تواند در موزه به صورت خودکار اطلاعات مورد نظر در مورد اشیاع را بر روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده کنید.
با نصب دستگاه هایی که پرتوهای مادون قرمز را در سالن سینما، کنسرت و جلسات مهم منتشر می کنند می توان از عدم تصویر برداری اطمینان کامل داشت.در نتیجه راهی جدید برای بالا بردن سطح امنیتی و حفاظتی ایجاد خواهد شد.
در موزه ها نیز با نصب دستگاهایی با تابش کد گذاری شده می توان اطلاعات مربوط به هر شی و یا نقاشی که فرد در مجاورت آن قرار می گیرد به گوشی وی ارسال گردد.
به گفته گارشناسان این تکنولوزِ شباهت زیادی به خدمت دیگر اپل به نام iBeacon دارد.
iBeacon در واقع همان Beacon استاندارد سازی شده توسط شرکت Apple است که اجازه میدهد برنامه های دستگاه های iOS و Android به Beacon ها گوش دهند و در زمان مناسب به Beacon ها پاسخ دهند. به طور خلاصه این تکنولوژی شامل یافتن مکان دستگاه هوشمند در محل و ارسال دیتا با توجه به مکان آن فرد و مشخصات دستگاه هوشمند بر پایه بلوتوث انرژی پایین (Bluetooth Low Energy) است.

برچسب هاiBeaconApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید