تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

 هر کسی به شما می گوید تا چیزهای متفاوتی را خریداری کنید، و شما نیز به خرید محصولات گران قیمت می پردازید و در نهایت یک سوم آن ها را دور می اندازید.
اما از آن جایی که ممکن است قدرت خرید نداشته باشید، ما فهرستی از چیزهایی که شما ممکن است واقعا امسال از آن ها استفاده کنید را تهیه کرده ایم. آن ها دستگاه های شما را شارژ می کنند، به شما احساس راحتی می دهند، جاگیر نیستند، برای تهیه ی غذا به شما کمک می کنند، باعث می شوند تا هم اتاقی شما، شما را دوست داشته باشد و بهتر از همه، در نهایت به نظر می رسد که زندگی شما از نظم برخوردار است.

برای اتصال به برق


همیشه گدجت های بیشتری وجود دارند که شما نیاز دارید تا آن ها را به برق متصل کنید، پس مطمئنا نیاز به یک دستگاه با چندین ورودی برق دارید. برای USB ، می توانید iClever BoostCube را امتحان کنید که قیمت آن 10.99 دلار است که کمی بزرگ اما قابل استفاده و مفید است. همچنین سه راهی های معمولی بسیار زیاد و متنوع دیگری نیز وجود دارند، پس چرا آن ها را در رنگ های مختلف تهیه نکنید؟ شما می توانید از Green Powercube به قیمت 12.44 دلار استفاده کنید، که کمی گران تر است و همچنین  Blue PowerCube نیز به قیمت 14.40 دلار موجود می باشد و SmartSockets Premium Surge Protection Power Strip نیز از قیمت 19.99 دلار برخوردار است.

برای خنک شدن


یکی از مشکلات بسیار آزاردهنده در مورد اولین هفته های دانشگاه، بدون در نظر گرفتن اینکه در کجای دنیا هستید، این است که همیشه دمای هوا 1000 درجه گرم تر از چیزی است که فکر می کنید. و معمولا به دلایل احمقانه، بسیاری از خوابگاه ها هنوز از سیستم خنک کننده برخوردار نیستند، پس شما باید به بیرون بروید و به خرید یک پنکه ی ارزان قیمت اما کارآمد بپردازید. Honeywell HT-908 Turbo Force Room Air Circulator را با قیمت 24.99 دلار تهیه کنید.

در زمان سرمای بسیار زیاد


و برای برخی از دوستان ما، هوا تنها چندین هفته پس از خریدن این پنکه ی کوچک بسیار سرد خواهد بود. لطفی به خود بکنید و Honeywell HCE100R Heat Bud Ceramic Heater را با قیمت 14.99 دلار خریداری کنید. شما ممکن است فکر کنید که پوشیدن یک ژاکت کافی باشد، اما بعد متوجه خواهید شد که بخاری های فضای بسته می توانند به تغییر زندگی شما بیانجامند. اگر قرمز رنگ مورد علاقه ی شما نیست، محصولات مشابهی در رنگ بنفش، مشکی، سفید و آبی نیز موجود می باشند اما کمی گران تر هستند.

برای افرادی که هنوز احساس سرما می کنند


برای کسانی که همیشه احساس سرما می کنند، ما نیز آن ها را درک می کنیم. اما خبر خوب این است که Sunbeam Fleece Heated Throw, Walnut, TSF8US-R470-33A00 انتخاب درستی برای شما می باشد. از سه ویژگی قابل تنظیم برخوردار است و از 100 % پشم پلی استر ساخته شده است. این بهترین 26.95 دلاری است که شما برای خرید یک پتو صرف می کنید.

یک آرام پز برای صرف غذا


غذای خوابگاه بسیار وحشتناک است! و از طرف دیگر شما از زمان کافی برای پخت و پز برخوردار نیستید. همه ی این ها جزو مشکلات ناامیدکننده در دانشگاه هستند. شما می توانید برخی از موادغذایی آماده را در یخچال کوچک خود نگه دارید، اما واقعا اگر قابل قرار گرفتن در مایکرویو نباشند، چه کسی می خواهد به پختن آن ها بپردازد؟ شما؟ شوخی جالبی بود! در عین حال، شما می توانید تنها دو دقیقه از زمان خود را صرف ریختن مواد غذایی در یک قابلمه ی جادویی کنید، و چهار صفحه بیشتر بنویسید و سپس به سراغ یک وعده ی غذایی خانگی شاهانه بروید.

برای هم اتاقی های باملاحظه


زمانی که دانشگاه به متوقف شدن تماشای برنامه های Netflix در نیمه شب برای قربانیان کلاس های ساعت 8 صبح منجر می شود، در اینجاست که هدفون های Pyle Home PHPNC15 Folding Noise-Canceling  با قیمت 46.03 دلار به میان می آیند. پیش بروید و با صدای با کیفیت به دیدن برنامه های خود ادامه دهید، حالا شما یک هم اتاقی با ملاحظه هستید.

برای هم اتاقی های باملاحظه ی بی پول


بله، درست است، فراموش کرده ایم که شما 50 دلار به منظور هزینه کردن برای هدفون ندارید. هدفون های ECOOPRO 3.5mm Over Ear Stereo Headset Earphones از قیمت 12.88 دلار برخوردارند، و می توانند به عنوان یک جایگزین عالی برای دانشجویان با بودجه ی دانشجویی محسوب شوند. و همچنین رنگی هستند.

برای مطالعه ی ارزان قیمت کتاب های درسی در موبایل


از آن جایی که ممکن است به دلیل حمل کردن کتاب های سنگین خود دچار کمر درد شده باشید، Amazon Kindle 79.99 دلاری می تواند به عنوان یک جایگزین بهتر و ارزان قیمت تر برای شما باشد. و علاوه بر اجاره کردن کتاب ها، شما همچنین می توانید به نوشتن متن و نشانه گذاری در آن ها بپردازید. تنها باید بررسی کنید که استاد شما اجازه ی استفاده از کتاب های اینترنتی در کلاس درس را بدهد.

برای میزبانی از مهمانی های خوابگاه


برای تمام شب هایی که وقت خود را در خوابگاه های یکدیگر می گذرانید و یا برای شب های مخصوص دیدن فیلم که برای آن ها برنامه ریزی کرده اید، نیاز به بلندگوهای قوی دارید. البته، شما دی جی رسمی یا چیزی شبیه به آن نیستید، پس لازم نیست با توجه به نیاز خود به تهیه ی یک محصول گران قیمت بپردازید. بهتر است AmazonBasics USB Powered Computer Speakers (A100) را برای 13.99 دلار امتحان کنید که دارای بلندگوهای e-joy Dancing Water, Dancing water speakers برای 19.99 دلار و یا بلندگوهای بدون سیم ، Womail FM Radio TF Card Mini Speakers MP3 Player Blue برای 5.40 دلار به علاوه ی 0.99 دلار برای هزینه ی حمل آن می باشد.

برای سلامتی


Garmin vivofit Fitness Band با قیمت 53.32 دلار می تواند کمی برای این لیست گران باشد، اما کسب و کار مربوط به شمارش قدم ها برای سلامتی به وسیله ی علم نیز مورد حمایت قرا رگرفته است. این برای همه نیست، اما اگر از افرادی هستید که نیاز به گدجت هایی با قابلیت شمارش داده ها دارید تا بتوانید برای دستیابی به اهداف تمرینی خود انگیزه ی بیشتری دریافت کنید، Freshman 15 نمی تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

برای این که به نظر برسد شما همه چیز را تحت کنترل دارید


چه جور افرادی یک جاروبرقی را به همراه خود به دانشگاه می آورند؟ زمانی که یکی از دوستان من، چندین سال پیش، آوردن یک جاروبرقی به خوابگاه را پیشنهاد داد او را مسخره کردم. اما تنها نابغه های هوشمند چنین کاری را انجام می دهند. من همان سال یک قالیچه خریدم تا آن را در کف زمین خوابگاه بیاندازم چون زمین کثیف به نظر می رسید و تنها تا پایان ترم اتاق من تاریک تر و کثیف تر از قبل به نظر می رسید. این اشتباهات را تکرار نکنید و این جاروبرقی کوچک دوست داشتنی را با وجود اسم دوست داشتنی تر آن خریداری کنید، Dirt Devil Bagless Handheld که از قیمت 23.99 دلار برخوردار است. مطمئن باشید، گرد و خاک ها از بین خواهند رفت.

برای مطالعه در شب های طولانی


این مورد را به داشته های یک هم اتاقی با ملاحظه اضافه کنید. Amir 4 LED Reading Light یک چراغ مطالعه با قیمت 11.99 دلار است، به اندازه ی کافی روشن است که به شما اجازه ی خواندن در تاریکی را بدهد و به اندازه ی کافی کوچک است که در جای درستی قرار بگیرد و هیچ کسی را بیدار نکند. و البته چراغ قوه ی گوشی شما نمی تواند این کار را انجام دهد، این چراغ مطالعه می تواند به کتاب شما وصل شود و در یک جا ثابت باقی می ماند که بسیار زیبا نیز هست.

برای انجام مدیتیشن لذت بخش


چه کسی می تواند 69 دلار برای داشتن کیت Now Kit Meditation Kit هزینه کند؟ احتمالا آن فرد شما نیستید. و افرادی که در شرف دانشجو شدن هستند نیز نمی توانند به خرید آن بپردازند. اما اگر می توانید، شاید بهتر است این صندلی فوم راحتی را که به شکل ویژه ای برای مدیتیشن طراحی شده است امتحان کنید. که همگی در KickStarter بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند، پس حداقل ارزش نگاه کردن را دارد.

برای از بین بردن بوهای عجیب و غریب


همانطور که Paris Geller یکبار گفته است، نوجوانان هر چیزی که در طرح پلنگی باشد را خریداری می کنند. اصول یکسانی نیز برای Aromatherapy Essential Oil Diffuser با قیمت 15.90 دلار به کار گرفته شده است، که می تواند به شش رنگ مختلف در حالی که به خوشبو کردن اتاق شما می پردازد، تغییر یابد. اگر فکر می کنید که اتاق شما هیچ وقت بوی بدی نمیگیرد کاملا در اشتباه هستید. این یک واقعیت بزرگسالانه است.

برای لپ تاپ شما


من یکی از LapGear Student LapDesks را با قیمت 14.99 دلار امتحان کردم، زیرا قرار بود که سبب ایجاد راحتی در زمان استفاده از لپ تاپ شود. اما معلوم شد که این محصولات تنها سینی های فوق العاده کوچک هستند که به شما کمک می کنند تا در رختخواب در کنار لپ تاپ خود راحت باشید. ظاهرا این محصول به خنک کردن لپ تاپ شما نیز منجر می شود. اگر دوست دارید آن را امتحان کنید.

برچسب هاGadgets
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل به علت تخلف در موضوع پتنت ها 234 میلیون دلار جریمه شد