موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۰:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

وقتی یک دستگاه رده بالای iOS مانند آیپد پرو به لپ تاپ ها شباهت پیدا می کند، مک بوک های سطح پایین و محبوب چیزی شبیه به تبلت ها بنظر می رسند. از سوی دیگر تعداد رو به رشد برنامه هایی که برای هر دو سیستم عامل در حال عرضه شدن هستند تحلیلگران و ناظران بازار را به این نقطه رساند که احساس کنند اپل به آهستگی در حال ادغام دو سیستم عامل است.
اما مدیرعامل اپل، تیم کوک صریحاً اعلام کرده که این موضوع جزو برنامه های فعلی وی نمی باشد.
وی در کنفرانس Boxworks سانفرانسیسکو گفت "ما به داشتن یک سیستم عامل واحد برای کامپیوترهای شخصی و موبایل اعتقادی نداریم، این سیستم عامل ها به وجود آمده اند تا کارهای متفاوتی را انجام دهند. در نتیجه ما هیچ علاقه ای برای ترکیب کردن آنها نداریم."
کوک در صحبت با Aaron Levie مدیرعامل شرکت Box که این پرسش را مطرح کرده بود گفت اپل ویژگی هایی را ارائه می کند که به کاربر اجازه کار بر روی یک سند واحد را در iOS و Mac OS X می دهد، بدون اینکه نیاز به باز کردن مجدد آن سند وجود داشته باشد. این کارها باید بدون وقفه و در لحظه انجام شوند.
کوک همچنین گفت "بیش از 50 درصد از مشتریان آیفون و آیپد در حال حاضر به iOS 9 آپدیت کرده اند. اما تا الان تنها تعداد معدودی کاربران کامپیوترهای شخصی به این نسخه از iOS آپدیت نمودند.
Levie در جریان این مصاحبه پرسش های جالبی از کوک پرسید که وی حاضر به پاسخگویی برخی از آنها نشد. در یکی از سوالات لِوی پرسید آیا اپل در حال کار بر روی یک هواپیماست؟ کوک با خنده گفت ما فعلاً یک iPlane نداریم، شاید لازم است یکی داشته باشیم!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مصرف ترافیک در iOS؛ مقصر Wi-Fi Assist نیست، تنظیمات خود را چک کنید