کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

اطلاعات جدید به دست آمده در روز شنبه نشان می‌دهد، خریداران بیشتری تمایل به استفاده از اینترنت برای انجام معاملات و شروع فصل خرید برای تعطیلات آخر سال دارند. از این طریق، آن‌ها قادر به خرید هر چیزی هستند، از پوشاک گرفته تا تلویزیون‌های صفحه تخت. همچنان خریدهای رکوردشکن بیشتری در این شکل ثبت می‌شوند.
بر اساس گزارش Adobe Analytics که ۸۰ خرده فروش آنلاین را در ایالات متحده‌ی آمریکا از جمله آمازون و Walmart بررسی کرد، مشخص شد جمعه‌ی سیاه به رقم ۶.۲۲ میلیارد دلار فروش آنلاین رسید که ۲۳.۶ درصد بالاتر از سال قبل بود.
جمعه‌ی سیاه پس از روز شکرگزاری سال جاری، اولین روز در تاریخ بود که بیش از ۲ میلیارد دلار فروش فقط در بخش تلفن‌های هوشمند را تجربه کرد. Adobe گفت، ۳۳.۵ درصد از فروش تجارت الکترونیک جمعه‌ی سیاه متعلق به دستگاه‌های موبایل بود، این میزان در سال ۲۰۱۷، به میزان ۲۹.۱ درصد گزارش شده بود.
اوایل هفته‌ی جاری، فروش آنلاین روز شکرگذاری در مجموع به ۳.۷ میلیارد دلار یا بیش از ۲۸ درصد سالیانه رسید، و آن را تبدیل به روزی با رشد سریع در تاریخ فروش‌های تجارت الکترونیک کرد. پنجشنبه هم ۱ میلیارد دلار فروش از طریق گوشی‌های هوشمند را ثبت کرد که نسبت به سال گذشته در همین روز ۸ درصد رشد داشت.
در ادامه Adobe Analytics پیش‌بینی کرد که انتظار دارد دوشنبه‌ی سایبری هم رکورد جدید ۷.۸ میلیارد دلار در فروش آنلاین را ثبت کند که ۱۸ درصد بالاتر از سال قبل است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه