ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ بهمن

آذری جهرمی، با بیان این‌که در سرعت و کیفیت ارتباطات به نسبت کشورهای منطقه در وضعیت مطلوبی قرار داریم، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت در تولید اپلیکیشن موبایل تا سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۵۰ هزار اپلیکیشن موبایل ایرانی تولید و روانه بازار شده است.
وی با بیان این‌که نرخ رشد ترافیک داخلی تا پایان آذرماه ۳۱۷ درصد بود اضافه کرد: در حال حاضر مجموع ترافیک داخلی کشور ۱۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم‌چنین از آغاز ثبت نام تلفن ثابت خبر داد و اظهار کرد: در سراسر ایران، ثبت نام تلفن ثابت از سر گرفته شده و حداکثر تا مدت شش ماه آینده این خطوط جدید به متقاضیان واگذار خواهد شد.
او از رشد قابل توجه ایران در حوزه فناوری‌ها خبر داد و افزود: تحولات بسیاری در حوزه تکنولوژی و فناوری ایجاد شده که این رشد و توسعه کاملاً برای مردم مشهود و ملموس است.
وی، با اشاره به مصادیقی از این پیشرفت‌های ملموس ادامه داد: امروز ارتباط پزشک و بیمار، آنالیز فعالیت‌های کشاورزی و بسیاری دیگر از خدمات توسط تکنولوژی‌های نوین فناوری به مردم ارائه می‌شود. البته تحولات انجام شده در این حوزه، علی رغم همه پیشرفت‌ها، همچنان در مرحله پایه است و بدون تردید راه درازی در این مسیر در پیش رو داریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه