سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر

رئیس سونی تایید کرد این شرکت در حال کار بر روی PS آینده است، اما وی این نسل در راه را PS5 نخواند.
وی روز دوشنبه به Financial Times گفت "در حال حاضر، چیزی که می‌توانم بگویم این است که لازم است یک سخت‌افزار نسل بعدی داشته باشیم."
Yoshida هیچ اطلاعاتی درباره‌ی ظاهر احتمالی PS آینده نداد، اما منابع FT گفته بودند که احتمالا کنسول جدید تفاوت فاحشی با PS4 نخواهد داشت و اساس معماری آن‌ها مشابه است. سونی جوابی به این اظهار نظر نداد.
این گزارش بیان می‌کند سونی آماده‌ی انتقال از کنسول‌ها به اجرای بازی‌ها مبتنی بر رایانش ابری نیست، حتی در شرایطی که رقبای آن چون مایکروسافت و گوگل، سرویس‌های استریم بازی خود را رونمایی کرده‌اند.
FT گزارش کرد، شایعات دنیای صنعت به این مسئله اشاره دارند که سونی احتمالا قصد برنامه‌ریزی برای یک تبلت و چندین محصول را دارد و می‌خواهد منتظر توسعه‌ی بیشتر اتصال داده‌ی 5G برای اطمینان از بارگزاری سریع بازی باشد.
تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Ibbotson Associates  ژاپن گفت "به احتمال زیاد سونی به دنبال استفاده از پلتفرم موفق PS4 تا جاییکه ممکن باشد، است." PS4 از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۳ تا کنون ۸۲ میلیون واحد فروخته و Marvel Spider-Man انحصاری آن سه روز بعد از انتشار در ماه سپتامبر به ۳.۳ میلیون فروش دست یافت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه