اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

یک ماه پس از ارائه‌ی تأسف‌بار بات Tay بر روی Twitter از سوی Microsoft، این شرکت تلاش دوباره‌ای در عرصه‌ی چت‌بات‌ها داشته است. این بار چت‌باک مذکور بر روی سرویس پیام‌رسان Kik مورد آزمایش قرار گرفته است. این بات که Zo نام گرفته است، نسخه‌ی چینی بات این شرکت با نامXiaoice می‌باشد. همانند چت‌بات قبلی، Zo تلاش می‌کند با صحبت کردن با کاربران ارتباط برقرار کند.
Zo بسیار تلاش دارد تا این ارتباط هرچه بیشتر انسانی جلوه کند. در آزمایش‌هایی که بر روی آن صورت گرفته نتایج مثبتی از عمکرد آن دیده شده است.
اما شاید جالب‌ترین موضوع، انتخاب Kik به عنوان سرویس ارائه‌دهنده‌ی چت‌بات Microsoft باشد. چرا که این پیام‌رسان تعداد کاربران محدودی دارد. طبق آخرین آمار ارائه شده در آوریل سال جاری میلادی، این سرویس پیام‌رسان تنها ۲۷۵ میلیون کاربر ثبت‌شده داشته است، اما همچنان مشخص نیست که چه تعداد از آنان اقدام به استفاده‌ی فعالانه از اپلیکیشن آن در هر ماه می‌کنند.
به هر روی، Kik اقدام به ایجاد فروشگاه bot برای سرویس خود در ماه آوریل، به منظور جذب کاربران و توسعه‌دهندگان برای استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی آن کرده بود.

برچسب هاZoMicrosoftKikChatbot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10