کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر

Bizzabo، پلتفرم تامین‌کننده‌ی فناوری برای برگزارکنندگان رویدادها، در دور مالی جدیدی با هدایت Pilot Growth Equity و مشارکت صندوق سرمایه‌گذاری اروپایی Maor و دیگر سرمایه‌گذاران موجود، بودجه‌ی خود را 15 میلیون دلار افزایش داد. این پلتفرم که در سال 2011 شکل گرفت، محدوده‌ی وسیعی از خدمات را از طریق پلتفرم مبتنی بر Cloud خود از جمله ثبت نام، فروش بلیط، بازاریابی، ساخت وب‌سایت، مدیریت برنامه، شبکه‌سازی، نظرسنجی پس از رویداد و خیلی موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.
این شرکت که قبلا تامین بودجه‌ی ۱۴/۵ میلیون دلاری داشته، به اضافه‌ی این دور جدید، قصد دارد تا پایگاه به سرعت در حال رشد مشتری خود را حمایت کند و به توسعه‌ی محصول خود سرعت ببخشد.
Eron Ben-Shushan، بنیانگذار و مدیرعامل Bizzabo گفت: "در طول یک دهه‌ی گذشته، ما شاهد توسعه‌ی فروش سرویس‌های مبتنی بر رایانش ابری و پس از آن بازاریابی ابری بودیم. Bizzabo به طور منحصر به فردی در موقعیت برای رشد صنعت نرم‌افزاری رویدادهای چند میلیارد دلاری و انقلاب تکنولوژیکی قرار گرفته است."
Bizzabo دو مرکز در اروپا و آمریکای شمالی دارد و به گفته‌ی Ben-Shushan قصد دارد تا اندازه‌ی تیم‌هایش در این دو مرکز را در سال آینده دو برابر کند. Bizzabo به عنوان یک شرکت خصوصی وضعیت مالی خود را منتشر نکرد، اما ادعای رشد 200 درصدی نسبت به سال گذشته را در درآمد خود دارد و مبلغ نامفهوم "میلیون‌ها" را ارائه کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه