کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

Wish، شرکت سان‌فرانسیسکویی که تجارت الکترونیکی مبتنی بر دستگاه‌های موبایل آن سراسر امریکا و اروپا را با شیوه‌ی خرید آسان لباس و لوازم آرایشی خود گرفته است، خبر از جذب سرمایه‌ی ۵۰۰ میلیون دلاری دلاری داده است.
شیوه‌ی کاری Wish به این صورت است که مجموعه‌ی وسیعی از کالاهای ارزان‌قیمت که جزء برندهای شناخته‌شده نیستند را به فروش می‌رساند. برای مثال ساعتی به قیمت ۴ دلار، مستقیما از تولیدکننده‌ی چینی خریداری می‌گردد. این شیوه‌ی خرید، واسطه‌ها را کم و طبیعتا قیمت تمام‌شده برای خریدار نهایی را کاهش می‌دهد. اما شاید تنها موردی که در این شیوه‌ی خرید مشکل‌ساز باشد، طول کشیدن زمان رسیدن محصول از شرکت تولیدکننده به مصرف‌کننده‌ی نهایی است. برای حل آن، Wish اقدام به ساخت فضاهایی برای انبار کردن محصولات پرمتقاضی در نزدیکی محل زندگی خریداران نموده است. 
طبق گزارشات منتشر شده، مراحل اداری این سرمایه‌گذاری در حال انجام است. گفته می‌شود Temasek، شرکت سرمایه‌گذار سنگاپوری در بین سرمایه‌گذاران Wish قرار دارد. Wish پیش‌تر مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار جذب سرمایه داشته بود. از سرمایه‌گذاران آن می‌توان به GGV Capital، JD.com، Formation 8، Founders Fund و DST Global اشاره نمود.

برچسب هاWish
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lexus IS که بطور کامل از تکه های مقوا ساخته شد