کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Zeta Global، شرکت فناوری بازاریابی که اخیرا بخش بازرگانی شرکت eBay و Acxiom Impact را از آن خود کرده، در حال آماده شدن برای دور دیگری از تملک‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در تکنولوژی است. برای انجام این کار امروز این شرکت اعلام کرد که افزایش 140 میلیون دلاری خواهد داشت. این دور کمی غیر متعارف است، زیرا شامل 115 میلیون دلار سرمایه‌ی سهام و 25 میلیون دلار تأمین مالی در قالب وام است. این شامل سهم GPI Capital، منابع مالی تحت حمایت Franklin Square Capital Partners و با توصیه‌ی GSO Capital Partners LP بوده است.
تمرکز شرکت مستقیما بر روی مشتریان بزرگ در لیست Fortune 100 است. مشتریان شامل Spring، UPS، IKEA، American Airlines و NFL هستند و سبد محصولاتشان در محدوده ای از خدمات CMR تا راه حل‌های بازاریابی چند جانبه گسترده شده است که هم بر روی مشتریان داخلی فروشگاه‌ها و تجارت الکترونیک متمرکز است.
دیوید استاینبرگ به عنوان مدیر عامل Zeta گفت: دلیل اصلی شرکت برای ترکیب کردن سهام با وام در واقع این حقیقت است که Zeta به عنوان یک شرکت سودآور برای مدت طولانی قادر به تلنگر زدن به بازار است. با کمال تعجب وی اظهار داشت که این اغراق است اگر بگوییم این روندی آسان برای افزایش درآمد است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه