کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

DocPlanner پلتفرم نوبت‌دهی آنلاین مراقبت‌های بهداشت و درمان در اروپا است که موفق به جذب سرمایه‌ی 15 میلیون یورویی در سری چهارم دریافت مالی خود شده است. این جذب سرمایه تنها 10 ماه پس از جذب سرمایه‌ی ۲۰ میلیون یورویی این شرکت رخ داده است.
سرمایه‌گذاران پیشتاز در این دور Enern Investments،Target Global وOne Peak Partners مستقر در لندن هستند و در حالیکه این شرکت اعلام کرد برای بازگشایی دفاتر جدیدش در برزیل و مکزیک در طول شش ماه آینده و بازاریابی و فروش در بازارهای اصلی خود در جنوب اروپا و آمریکای لاتین از سرمایه‌ی جدیدی استفاده می‌کند، به طور کل سرمایه‌ی DocPlanner را تا حدود 49 میلیارد دلار افزایش داد. 
DocPlanner دو کار را همزمان انجام می‌دهد، هم به عنوان بازاری برای مصرف‌کننده‌ی مستقیم عمل می‌کند و هم نرم‌افزارهای مبتنی بر رایانش ابری برای تأمین‌کنندگان مراقبت‌های پزشکی خصوصی از قبیل پزشکان خصوصی، دندان‌پزشکان و سایر متخصصانی چون تغذیه و روانشناسان و همچنین  کلینیک‌های بزرگ و کوچک را تأمین می‌کند. متخصصان پزشکی از این پلتفرم برای مدیریت حساب کاربری حرفه‌ای خود از قبیل پاسخ به نظرات ارسال شده‌ی بیماران و مهم‌تر از آن برای نوبت‌دهی استفاده می‌کنند.
شایان ذکر است در سری سوم جذب سرمایه، شرکت DocPlanner ادغام خود با Doctoralia، پلتفرم مراقبت‌های پزشکی اسپانیایی را اعلام کرده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه