کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

شرکت SafeGraph موفق به جذب سرمایه‌ای 16 میلیون دلاری شده داشته است. این افزایش با مدیریت IDG Venture آمریکا بوده است. اما این شرکت در آغاز کار شامل 100 سرمایه‌گذار مستقل بوده است. در میان این سرمایه‌گذاران در مرحله‌ی غیرمعمول سری اول، افرادی چون Peter Thiel، Jack Dangermond، Pete Briger و Naval Ravikant  دیده می‌شوند.
این شرکت در سال 2016 به جهت ایجاد و حفاظت از مجموعه داده‌هایی که با هدف شتاب بخشیدن به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی می‌باشند، تأسیس گردید. هدف شرکت کمک در یافتن پاسخ به سوالاتی است که با دسترسی به پایگاه‌داده‌های بزرگ به منظور بررسی گذشته و حتی پیش‌بینی آینده صورت می‌گیرد.
اولین محصول این شرکت پایگاه اطلاعات جغرافیایی است که برای توانمندسازی برنامه‌ریزان شهری، خرده فروشان، محققان دانشگاهی، بازاریابان و سرمایه‌گذاران به جهت دسترسی به اسناد دقیق و صحیح برای فهم حرکات انسانی است.
SafeGraph هنوز شرکا و مشتریان اولیه‌ی خود را فاش نکرده است، اما اورف هوفمن مدیر اجرایی، AdExchanger را که برنامه‌ی توسعه‌ی تجارت شرکت شامل استفاده از تبلیغات و بازاریابی است، اعلام کرد. او ادامه داد اغلب شرکت‌ها افزایش 16 میلیون دلاری برای مرحله‌ی اول تأمین مالی خود ندارند و تقریبا هیچ شرکتی 100 سرمایه‌گذار مستقل علاوه بر سرمایه‌گذاری مخاطره آمیز نداشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه