کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

این روزها سرویس اشتراکی برای همه چیز وجود دارد و GameMine معتقد است بازی‌های تلفن‌همراه هم باید به طور عملی وارد این حوزه شوند. این ناشر قرارداد 20 میلیون دلاری در دور اول خود منعقد کرد و امیدوار است تا در این بازار بزرگ با کتابخانه‌ی اشتراکی خود از بازی‌های تلفن‌همراه گاه و بیگاه جایی باز کند.
در سال 2016 این شرکت موفق به کسب درآمدی۲۴/۸ میلیارد دلاری از بازی‌های موبایل در آسیا شد که این رقم بیش از نیمی از ۴۰/۶ میلیارد دلار درآمد جهانی بازار بود. بر طبق اعلام Pocker Gamer هر ماهه نزدیک به 3000 بازی در Apple App Store ارائه شده است. اگر چه موفقیت‌های بزرگی همچون Clash Royal و Clash of Clons وجود دارند که ۲/۳ میلیارد دلار در سال گذشته برای توسعه‌دهنده‌ی Supercell ایجاد کردند، توانایی کشف و درآمدزایی نیز دو ویژگی مهم مورد نظر بسیاری از توسعه‌دهندگان است که برای رسیدن به راس نمودار تلاش می‌کنند.
این استارتاپ کوچک مستقر در لس‌آنجلس و در حال رشد، هم‌اکنون خدماتش در 135 کشور در دسترس است و بنابر گزارش ها ۳/۵ میلیون کاربر فعال دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه