کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

شرکت فناوری‌های Unity که با سابقه‌ای 13 ساله در سان‌فرانسیسکو مستقر می‌باشد، در کار ساخت و توسعه‌ی ابزارهای مورد نیاز برای تولیدکنندگان بازی‌های ویدئویی است. این شرکت به تازگی با تأمین مالی از شرکت Silver Lake، سرمایه‌اش را 400 میلیون دلار افزایش داد. بخش بزرگی از این سهام با هدف خرید سهام کارمندان با سابقه و سرمایه‌گذاران اولیه است.
تأمین مالی متعاقب آخرین دور سرمایه‌گذاری این شرکت در 10 ماه پیش، سرمایه‌ی شرکت را 181 میلیون دلار افزایش داد که این افزایش سرمایه به رهبری DFJ Growth هدایت می‌شد. دیگر سرمایه‌گذاران اولیه‌ی Unity شامل WestSummit Capital،Thrive Capital ،China Investment Corporation ، Max Levchin، Sequoia Capital هستند.
بر طبق گزارش نیویورک‌تایمز سرمایه‌گذاران ارزش Unity را در سال گذشته ۱/۵ میلیارد دلار اعلام کردند و بنابر گزارش‌ها این دور جدید ارزش سهام شرکت را تا ۲/۶ میلیارد دلار بالا می‌برد. از آنجا که موتور بازی این شرکت، زمان مورد نیاز برای توسعه‌ی بازی را کاهش می‌دهد، اشتیاق نسبت به آن را بالا برده است.
بدیهی است که unity به علت معیارهای بسیار چشمگیری به خود می‌بالد. برای اثبات این ادعا بایستی مروری بر آمار داشت. نیمی از بازی‌های جدید تلفن‌های همراه برای ساخت مبتنی بر موتور بازی این شرکت می‌باشند. همچنین 70 درصد از کل واقعیت‌مجازی و تجربه‌های واقعیت افزوده را این شرکت تأمین می‌کند و بازی‌ها و برنامه‌های آن بر روی ۲/۴ میلیارد دستگاه مورد استقاده قرار گرفته است. توسعه‌دهندگان تلفن همراه با استفاده از فناوری Unity، به میزان ۱۲/۴ میلیارد دلار درآمد خالص در طی دو سال گذشته به دست آورده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه