کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

مدت‌ها از آخرین باری که درباره‌ی Snow شنیدیم می‌گذرد. این برنامه که شبیه به Snapchat در آسیا که فیسبوک یکبار تلاش کرد آن را بخرد، امروز جذب سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری از جانب SoftBank و Sequoia China را اعلام کرد.
Snow که توسط شرکت کره‌ای Naver دایره شده به لطف تمرکز بر فیلترها، استیکرها و ویژگی‌های محلی شده در ژاپن، کره، چین و بسیاری دیگر از بازارهای آسیایی مورد اقبال قرار گرفته است. Snow در معرفی جدید خود تغییرات قابل توجهی داشته است. مهم‌ترین به‌روزرسانی برنامه که هفته‌ی گذشته انجام گرفت حذف ویژگی‌‌های ارتباطی user-to-user و انتقال آن به یک برنامه‌ی دوربین سلفی اختصاصی است.
بدون ارائه‌ی امکان چت، این برنامه‌ میزان فیلترها، استیکرها، واقعیت افزوده و دیگر ویژگی‌های مرتبط با سلفی را دو برابر کرده تا احتمال میزان انتشار عکس‌ها که قابلیت گنجاندن در شبکه‌های اجتماعی یا گرو ه‌های چت دیگر را نیز دارند، افزایش دهد.
Snow قصد دارد از سرمایه‌گذاری جدید برای توسعه‌ی فناوری‌های واقعیت افزوده و تشخیص چهره استفاده کند. App Store این شرکت نشان می‌دهد که در حال حاضر در حال کار با Sense Time بر روی تشخیص چهره است. این شرکت همینطور امیدوار است تا همکارانی از چین جذب کند و سرویس خود را در این کشور محلی سازد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه