کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

Giphy، موتور جست‌وجو و پلتفرم ارائه‌ی محتوای GIF اخیرا ۷۲ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری Draper Fisher Jurvetson، Institutional Venture Partners و China Media Capital سرمایه جذب کرده است. در نتیجه مبلغ کل سرمایه‌های جذب شده از سوی این شرکت به ۱۵۱ میلیون دلار رسیده است.
Giphy کار خود را به عنوان یک سرویس‌ آزمایشی ارائه دهنده‌ی قابلیت جست‌وجوی محتوای GIF و اشتراک‌‌گذاری آنان آغاز نمود. از آن موقع به بعد، این سرویس قابلیت‌های متنوعی برای کار با GIF ارائه نمود. از آن جمله می‌توان به قابلیت تبدیل ویدئو به GIF، صفحه‌کلیدی با نام Giphy Keys و ابزاری برای کمک به شرکت‌های تجاری جهت تبدیل محتوای‌شان به GIF اشاره نمود.
Giphy برای ارائه‌ی سرویس‌های ارائه‌شده هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، اما طبق گفته‌ی مدیرعامل این شرکت، پتانسیل بالایی از درآمدزایی در بخش تبلیغات برای این سرویس وجود دارد. همچنین این سرویس می‌تواند به روش‌هایی درآمدزایی شرکتی چون Google از طریق نمایش نتایج جست‌وجوی اسپانسری‌شده بپردازد. اگرچه Giphy اعلام کرده است که به دلیل آنکه این سرویس در حال رشد است و سرمایه‌گذاران هم همچنان تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، فعلا نگاه درآمدزایی به سرویس ندارد.

برچسب هاGIFGiphy
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Telegram امکان ایجاد استیکرهای شخصی را فراهم نمود