کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

نیازی نیست منتظر باشیم تا قانون عدم اعتماد به Android در اتحادیه اروپا ثبت گردد تا از جزئیات آن مطلع گردیم. خبرگذاری رویترز ادعا می‌کند که یک کپی از لایحه‌ی اتحادیه اروپا را در دست گرفته است و به نظر می‌رسد که تنظیم‌کنندگان پیش‌نویس آن در تصمیم خود جدی‌اند. آنان نه تنها از Google می‌خواهند که طرح‌های پیشنهاد پرداخت و تخفیف به ازای پیش‌نصب‌کردن‌های اپلیکیشن‌ها را کنار بگذارد، بلکه جریمه‌ای برای بخش جست‌وجو و درآمد Google در نظر بگیرد.
این جریمه می‌تواند بر اساس درآمد حاصل از کلیک‌های صورت گرفته در ناحیه‌ی کاربران اتحادیه اروپا، نمایش تبلیغات درون برنامه‌ای و یا جست‌وجوی محصولات هم شامل آن گردد. میزان برآورد جریمه می‌تواند بر اساس دانلودهای صورت گرفته از Google Play نیز تعیین گردد. مقدار دقیق جریمه‌ی در نظر گرفته شده مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد به مقداری خواهد بود که عامل مناسبی برای بازدارندگی باشد. از لحاظ تاریخی نیز چنین جریمه‌هایی در رسیدن به اهداف‌شان موفق ظاهر شده‌اند. چرا که در مورد قانون عدم اعتماد Microsoft، با اینکه شدت جریمه به مراتب کم‌تر به نظر می‌رسید، اما به اهداف خود رسیده بود.
امکان دارد که در مورد جرایم در نظر گرفته، تغییراتی نیز صورت بگیرد. این کمیسیون به منظور اعمال بازنگری، متن را بازگردانده بود، و به نظر می رسد دچار تغییراتی شود. البته به نظر می‌رسد، ماهیت کلی طرح ثابت بماند.

برچسب هاPenaltyEUAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پاسخ Google به عدم اعتماد اتحادیه‌ی اروپا به Android