سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

به نقل از خبر منتشر شده در سایت رسمی بازی های رایانه ای ایران، جزئیات نحوه ی رقابت در رشته ی Quiz of Kings در سومین دوره ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از زبان امیر حسین ناطقی مدیرعامل این بازی اعلام شد.
وی در این مصاحبه گفت: 5 هزار نفر، برای حضور جهت رقابت در این بازی در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران پیش‌بینی شده است. وی با بیان این موضوع که مخاطبان بازی در رشته ی بازی های موبایلی، هم خانم ها و هم آقایان خواهند بود، افزود در هر روز از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، مسابقات به صورت تورنومنت برگزار شده و نفرات برتر هر گروه به مرحله ی بعد صعود می‌کنند.
مدیرعامل بازی ایرانی Quiz of Kings در ادامه گفت: پس از برگزاری تورنومنت‌ها، در نهایت 32 نفر باقی می‌مانند که این افراد به صورت دو به دو به رقابت می پردازند تا در نهایت از دو فینالیست باقی مانده یک نفر به عنوان برنده بازی انتخاب شود.
بازی ایرانی Quiz of Kings در سال 94 آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از 10 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کرده‌اند. به صورت ماهیانه نیز یک و نیم میلیون کاربر و به صورت روزانه 270 هزار کاربر به این بازی مشغول هستند. وی در ادامه گفت: سعی داریم تا بازی Quiz of Kings را به دیگر زبان‌ها ارائه دهیم و احتمالا در مرحله ی اول این بازی به زبان فیلیپینی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سومین دوره ی لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، تا پنجم شهریور فرصت دارند به این نشانی مراجعه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه