گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

Swiftype فعالیت در زمینه‌ی کمک به ایستگاه‌های خبری را با ارائه‌ی روش جستجوی هر چه‌ بهتر سایت آغاز کرد که به محیط‌های دیگری چون پشتیبانی از مشتری و تجارت الکترونیک نیز کشیده شد. Swiftype با راه‌اندازی و عرضه‌ی این محصول جستجوگر در حال تجربه‌ی جهشی بزرگ است.
درواقع Swiftype کسب‌وکار‌هایی بزرگ و کوچک را پیشنهاد می‌کند، مکانی که در آنجا می‌توان تمامی مستندات و فایل‌های موردنیازشان را در سرویس‌های مختلف و متنوعی جستجو کرد.
مت رایلی، مدیرعامل و بنیان‌گذار این شرکت می‌گوید که تمامی این منابع مختلف منجر به این می‌شود که دانش درون شرکت‌ها تفکیک گردد.
بنابراین Swiftype به Dropbox، Office 365، Google’s G Suite و Zendesk متصل می‌شود. همچنین یک API وجود دارد که به مشتری این اجازه را می‌دهد تا به پایگاه اطلاعات سفارشی متصل گردد. طبق گفته‌ی رایلی در یک‌زمان می‌توان از تمامی منابع در یک جستجوی مرتبط از طریق table stakes استفاده کرد.
باید اضافه کرد که این جستجوگر تنها به دنبال کلمات کلیدی واردشده توسط شما نیستند، بلکه قادر است درک مناسبی از سؤال‌هایتان داشته باشد. به‌عنوان مثال زمانی که به دنبال تماس‌ها و یا اسناد اخیر هستید، این جستجوگر متوجه خواهد شد، حتی اگر این کلمات در اسنادشان استفاده نشده باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه